czwartek, 11 grudnia 2014

Beauty Bin # 6 November

Czas na listopadowe denko.... więc oto one....


1. L'Oreal - szampon wzmacniający
Bardzo ale to bardzo polubiłam ten produkt. Jest super i co najważniejsze zauważyłam że rzeczywiście mniej włosów mi wypada. Zapach też mi odpowiada więc..... chyba jeszcze nie raz pojawi się w mojej łazience.
2. AUSSIE - odżywka do niesfornych włosów
Nie ma za dobrych relacji z produktami tej firmy. Jakoś się nie lubimy.... ale ta odżywka była w Glossy Box więc musiałam go wypróbować.
I chociaż rzeczywiście włosy nie puszyły się to zapach nie odpowiada mi...... aż tak bardzo że sama nie kupię go.
3. NIVEA - kremowy żel pod prysznic
Zapach jest lekki i cytrusowy. Konsystencja też OK.


4. BeBeauty - płyn miclarny
.... czyli standard w mojej pielęgnacji. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojej cery bez tego produktu.
5. Cashmere - baza wygładzająca
Produkt z Glossy Box. Silikonowa baza sprawdziła się znakomicie i zgodnie z opisem produktu rzeczywiście przedłuża trwałość makijażu. Wart zakupu.
6. Dermo Pharma+ maseczka
Produkt z Glossy Box - fajnie nawilżył mi cerę. Myślę że to produkt który warto kupić.
7. LANCOME - podklad
 Bardzo fajny produkt, próbka która miałam to MAQUIMAT 03 Beige diaphane. Super matujący podkład, długo trzyma się na twarzy. Kupię jak zużyję te próbki które czekają na testowanie.



8. LOVE ME GREEN - organic farming green tea body cream
Produkt z Glossy Box. Balsam ujędrniający do ciała, niestety po tak małej pojemności mogę napisać tylko że zapach jest OK, nie uczulił mnie, ale czy ujędrnia? To tak małej próbce to umiej powiedzieć.
9. KAMILL krem do rąk
Produkt z Glossy Box. nawet fajny produkt.... bez rewelacji... OK. Fajny zapach i dobrze się wchłania.
10. Raxona INVISIBLE
Bardzo dobrze używał mi się tego antyperspirantu. Dobrze działa i fajnie pachnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz