czwartek, 25 grudnia 2014

My Christmas Tree, My Christmas Decoration....

Drugi dzień świąt jest prawie za nami. Jak się macie? Jak spędziliście te dwa dni? Mam nadzieję, że fajnie i wszystko odbyło się tak jak to sobie zaplanowaliście a prezenty jaki otrzymaliście były super a jedzenie pyszne.

Dziś chciałam Wam pokazać moje dekorację świąteczne...
To zaczynamy.
Oczywiście od choinki....  oto moja wersja 'winter forest'


Większość ozdób pochodzi od Almi Decor i Eurofirany


Ozdobne gałęzie to w większości Eurofiany


Białe sople i zielone szyszki  kupiłam w TK Maxx


Białe kryształowe bombki pochodzą z Almi Decor


Ptaki - białe, zielone i brązowe - Almi Decor


Gałęzie to ozdobna wierzba - ogród mojej mamy, girlanda z gałązek - TK Maxx


Srebrna wstążka - Biedronka


Białe kwiaty - Eurofirany


Srebrne szyszki i sowa to prezent od przyjaciółki - kupiła je w fabryce bombek


Pióra - zakup na Allegro


 Zielone bombki dwa odcienie - Almi Decor


Brązowe bombki - Eurofirany, brązowe kwiaty Almi Decor


Draco uwielbia siedzieć obok choinki i wpatrywać się w nią...


Sarenki - Empik


W przedpokoju stoi pachnąca taca czyli pierniczki, suszone owoce, laski cynamonu, anyż, szyszki -całość pachnie bardzo intensywnie i świątecznie...




Świece w moich latarenkach zostały zmienione na białe a obok stoją szyszki pinii.


Na stole stoi patera a na niej piernikowe choinki, świeca i szyszki pinii. Obok biało piwonie


Nie może zabraknąć też cukrowych lasek...


Białe kwiaty obok mandarynek z goździkami. Pudełko chusteczek tez jest świąteczne.



Nie może zabraknąć posensji, która ostatecznie stoi na stole....







Piernikowe choinki pachną bosko...


W przedpokoju mała zmiana po wigilii. Prezent od mojej kuzynki czyli piękne gałązki amarylisu.


Srebrne gałązki - pojawiły się w sypialni


Oszronione gałązki zostały zdobią okno




Na małym stoliku: biała kula z Almi Decor, srebrny świecznki TK Maxx, aniołek kupiony w sklepie "wszystko po 5 PLN" .



 I całość pokoju....

I widok na choinkę...


Oczywiście jest to jemioła...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz