niedziela, 28 grudnia 2014

Photos from last week............ # 14

Święta... święta i po świętach. Jak spędziliście te dni? Niestety dni wolne się skończyły i jutro trzeba wracać do pracy i do rzeczywistości.
Poniżej kilka zdjęć z minionego tygodnia.

Deszczowy Lublin i kawa....


Byłam na targach świątecznych....


Pyszności było wiele. Ale my kupiliśmy słodkości


Baklava - dobre ale masakrycznie słodkie...


Trzeba ją jeść pijąc gorzką herbatę. Suszone owoce - pychotki


Macoaroniki  i kawa - niezła kombinacja


Świątecznie selfi.... jest....


I Draco też jest...


Znów mokry Lublin i kawa...


Prezenty zapakowane - przeszły kontrolę Draco....


W tym roku ubierałam też choinkę w mojej Mamy. Miała być tradycyjna: złoto, czerwień i zieleń.


Większość ozdób jest moja, ale kilka bombek jest Mamy


Są też pierniczki


I cukrowe laseczki


Choinka jest bardzo wesoła i lśniąca,,,,


Dekoracja świąteczna - świecka i stroik z Home&You, serwetki z mikołajem z TK Maxx.


26 grudnia śnieg powitał nas śnieg


I cały świat zamienił się w bajkową krainę.


Przez taki las można jechać....


Śniegu było aż za dużo.... ale drzewa i krzewy wyglądały cudownie...


Śnieg w końcu mamy zimę...


Bajkowy ogród mojej Mamy...


 Znów w bajowym lesie...


Ogród cały w śniegu....


 ...śpi i czeka na wiosnę...


 ... ale wszystko tak ślicznie wygląda..


... tak czysto i cudnie...


 ... tak zima wygląda  jak z bajki o Królowej Śniegu...


 Winter Wonderland....


Niestety odśnieżenie samochodu zajmuje trochę czasu...


Ale jak trzeba to trzeba.... zwłaszcza jak się ma ochotę na kino... Tym razem ostatnia częśc Hobbita.


 A do domu zapach i blask świec dają cudowną atmosferę....


Moje korony pochodzą z Almi Decor... piwonie z Home&You....


Świeca piernikowa z TK Maxx, oszroniony świecznik z TK Maxx, biała kula a Almi Decor, srebrna podstawka Second Hand, aniołek ze sklepu "Wszystko po 5 PLN"


 W wazonie zielone antrium


A na koniec mała rzecz a cieszy. Moja choinka wsród innych na stronie Almi Decor


I komentarz o niej a Almi Decor.... cieszyłam się jak dziecko...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz