wtorek, 28 kwietnia 2015

Beautiful Cards - Kolorowe Kartki

Nie wiem czy o tym pisałam... ale chyba nie... brat Marcina 4 lipca się żeni. Bardzo się cieszymy i obojgu życzymy wiele szczęścia...
Z tej okazji nie mogłam przecież kupić zwykłych kartek, chciałam coś bardziej ekstra.
Stąd po raz kolejny zwróciłam się do Kasi z "Kolorowe Kartki"

www.kolorowekartki.blogspot.com

Wyzwanie było tym większe, że poprosiłam Kasię o wykonanie trzech kartek. Od Nas, moich Teściów i moich Rodziców.
Kasia przyjęła wyzwanie i oto rezultaty...

Gorąco polecam Wam te małe dzieła sztuki.....  naprawdę czasem trzeba wyjątkowej osobie dać coś wyjątkowego...
Dziękuję Kasia..... jesteś wielka....


Kartki są ślicznie... bardzo dobrze wykonane. Detale są przepiękne.....

Kartka od Nas...




Kartka od moich Teściów....



Kartka od moich rodziców...




5 komentarzy: