niedziela, 5 kwietnia 2015

My Easter!

Dziś mam dal Was trochę zdjęć z mojej Wielkanocy.

Moje dekorację - w tym roku nie kupiłam nic nowego. Wszystko oczywiście poza świeżymi kwiatami mam już od jakiegoś czasu.

Królik kupiony za 2 PLN na wyprzedaży w Real, świeca - mam ją od  dawna, jajeczka - chyba Home&You. Paterę mam już od bardzo dawna.



Zielone świece pochodzą z Biedronki


Moje ulubione papuzie tulipany

 Trawa dla Draco - nawet bardzo pasuje na te święta - postawiłam. Włożyłam ją w wiaderko po hiacyntach


 Pocztówki od rodziny oraz słodkości



 Hiacynt - świeca - mam ją od dawna, kupiłam ją w  Home&You



 Te jajeczka to świeczniki - ale niestety nie palę w nich tealight - są kiepsko wypalone i strasznie brzydko pachną podczas palenia. Używam ich jako ozdoby.
Mam ja od kilku lat - nie pamiętam gdzie ja kupiłam


Znajoma mojej mamy robi takie cudeńka


A tu już dekoracje z domu Mamy


Kwiaty też są


Świeca - prezent od kogoś. Mam tez ma go od lat


Pogoda dziś była bardzo różna: deszcz, śnieg i słoneczko


Wiosna w ogrodzie Mamy....


Zaraz będą kwiaty na tym krzewie


Niektóre kwiaty nieśmiało wychodzą z ziemi


Ale jest już całkiem zielono


 I pachnie fiołkami...


jest żółto....


...... pączkowo....


..... fioletowo....

i jeszcze fioletowo....

ale jeszcze nie całkiem zielono....


Powrót do domu


 Cudowne niebo.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz