czwartek, 30 kwietnia 2015

My toy - GARMIN 10 - watch for active people

Moje bieganie już jakiś czas temu weszło na wyższy poziom zaawansowania. Biegam coraz więcej i częściej. Na chwilę obecną biegam co drugi dzień - przynajmniej się staram utrzymać taki plan treningowy.
Już dawno aplikacja z której korzystałam przestała mi wystarczać. Biegałam z Endomondo. Każdy kto miał z tą aplikacją kontakt wie o jej wielu minusach. Ja też doświadczyłam je na własnej skórze. Zawieszanie się aplikacji, nie włączanie się, oszukiwanie na czasie i dystansie.
Miałam dość a Marcin miał dość mojego narzekania. I oto co dostałam..... GARMIN 10. Może nie jest to najwyższa wersja ale mi na chwilę obecną wystarcza.
I jestem z niego zadowolona. Super łatwa obsługa, lekki..... Naprawdę nie chcę potrzebuję więcej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz