wtorek, 14 kwietnia 2015

Nightwish on tour.....

Od 9 kwietnia trwa trasa Nightwish po USA i Kanadzie, co dla mnie jako fana (Marcin mówi, że psychofana ale co tam....) oznacza przy śniadania sprawdzenie filmików, zdjęć koncertu z dnia poprzedniego. Dzięki pewnej cudownej aplikacji Instagram jestem prawie na bieżąco.

Może jestem dziwna ale trudno.... każdy ma jakiegoś fioła.... jak też....

Ale wracając do NW - jestem więcej niż zachwycona tym co widzę i słyszę. Floor jest genialna zarówno w nowych utworach, jak i tych z płytami z Anetta jak i z Tarją.
Cudowny głos Floor odżywił dawno nie słyszane Stargazers, po wysłuchaniu którego miałam ciarki...... a po jej wersji Sleeping Sun łzy w oczach....
Czekam na inne utwory z ery z Trają. Marzy mi się Kinslayer czy Passion and the Opera, Slaying The Dreamer czy Dead Gardens. Dodatkowo Floor w jednym z wywiadów powiedziała, że z przyjemnością chciałaby zaśpiewać The Poet and the Pendulum.
A jej wokal jest tak wszechstronny, że na filmikach z tej trasy słyszymy jak Floor śpiewa operowym głosem, growl..... a jej headbanging powala, prezencja sceniczna i stój zachwyca.
Na taki NW czekałam.... i taki powinien być.

Kai, dał też popis swoich umiejętności... mam wrażenie że pokazał o wiele więc niż na płycie. Ale jak sam w jednym z wywiadów powiedział starał się na płycie zagrać w stylu jak najbardziej przypominającym styl Jukka.
Reszta składu pokazuje się cudownie...

Już nie mogę się doczekać kolejnych filmików a przede wszystkim koncertu na Słowacji....

Oczywiście będę publikować posty ze strojami Floor.... bo jest na co popatrzeć...

 www.facebook.com/nightwish

 www.facebook.com/nightwish

www.facebook.com/nightwish

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz