wtorek, 31 marca 2015

Beauty Bin # 10: March

Koniec miesiąca oznacza czas na projekt denko. Kolejne.... to zaczynamy? Zaczynamy....


1. Johnson's baby
Mój wielki ulubieniec - odpowiada mi w nim wszystko: zapach, konsystencję i to w jaki sposób pielęgnuje moją skórę. Właściwie kończę jedno opakowanie i zaraz kupuję następne opakowanie.
2. Dove  - żel pod prysznic
Wielkie rozczarowanie, niestety. Konsystencja jest tak gęsta, że bardzo ciężko mi było używać tego produktu.Zapach ok ale trochę za mdły ma w sobie jednak charakterystyczną nutę zapachową produktów Dove.
3.Vaseline - balsam do ciała
Produkt z Glossy Box - bardzo fajnie mi się używało tego balsamu - fajny zapach, dobra konsystencja. Szybko się wchłaniał a zapach na długo zostaje na skórze.
4. ORGANIQUE - cukorowa piakna myjąca
Produkt z Glossy Box - fajny zapach, lekki i świeży. Pinakolada - pachnie ananasem.....Konsystencja lekka ale produkt okazał się bardzo wydajny.



5.  L'OREAL - szampon wzmacjniajacy
Kolejna butelka tego produktu - bardzo lubię ten produkt i kupuję bardzo często zarówno szampon jak i odżywkę.
6. BIOAX - odżywka do włosów
Bardzo fajny produkt - bardzo dobrze działa na moje włosy. Po jej użyciu bez problemu po jego użyciu moje włosy dobrze się rozczesywało. Zapach też jest fajny.
7. Sweet Secret - krem do rąk
Bardzo lubię ten produkt - cudowny zapach kokosów oraz bananów. Dobrze nawilża dłonie i dobrze sie wchłania.


8. Bebeauty - płyn micelarny
Znany i lubiany - mój ulubiony. Dobrze sobie radzi z makijażem, nie uczula, dobra cena.... jak dal mnie ideał.
9. Tołpa - płyn micelarny + tonik
Bardzo dobry produkt i dobrze mi się do używało. Kupię go na 100% ponownie
10. CLINIQUE - podkład
Kolejne próbki podkładu - lubię ten produkt i to bardzo. Mój kolor to 05 neutral.  Fajnie kryje i utrzymuje się cały dzień na twarzy.
11. Yves Rocher - tusz
Produkt z Glossy Box i jak dla mnie to porażka. Użyłam go raz i uczulił mnie tak, że wyglądała jak panda.
12. Chloe - próbki zapachów
Uwielbiam tą linię zapachową i mogłabym używać wszystkie jej rodzaje.


poniedziałek, 30 marca 2015

Today's choice: spring look

Today's choice: spring look

Vince shirt
450 PLN - brownsfashion.com

Abercrombie Fitch ankle length skirt
110 PLN - abercrombie.com

BP. braided strap sandals
190 PLN - nordstrom.com

Gucci fringe tassel shoulder bag
6 605 PLN - bluefly.com

Dorothy Perkins bracelet bangle
56 PLN - dorothyperkins.com

Athena Designs blue pendant
370 PLN - maxandchloe.com

Thierry Mugler blue perfume
11 325 PLN - muglerusa.com

Butter London nail color
57 PLN - beauty.com

Today's choice: spring is comming.....

Today's choice: spring is comming.....

Acne Studios long sleeve sweater
3 335 PLN - farfetch.com

H M skirt
73 PLN - hm.com

Embellished ballet flat
115 PLN - modcloth.com

Coach zip top tote
1 515 PLN - luisaviaroma.com

Burberry leather strap bracelet
3 755 PLN - burberry.com

Christian Dior glossy lip gloss
110 PLN - bloomingdales.com

Heart perfume
585 PLN - macys.com

Christian Dior pink nail polish
105 PLN - selfridges.com

niedziela, 29 marca 2015

Review: Nightwish - Endless Forms Most Beautiful

Jestem już po kilkakrotnym przesłuchaniu albumu i mogę powoli i bardzo ostrożnie napisać kilka słów o tym albumie.

Płyta jest definitywnie płytą "nie na raz". Trzeba ją przesłuchać kilka razy i wciąż odkrywać coś nowego... Cudownie się jej słucha.
Jest bardzo spójną całością i dość przemyślaną. To zdecydowania album zespołu i powrót do korzeni w nowej wersji.

Jednak cały czas mam wrażenie niedosytu, ale nie wiem dlaczego. Może spodziewałam się olśnienia, czegoś bardziej odkrywczego, innego (?)

Jakoś nie mogę zaakceptować faktu, ze Toumas mając głos Floor nie wykorzystał go w całość.
To trochę tak jak zmarnowana szansa. Wiem, że w jakim wywiadzie Tou powiedział, że nie będzie robić czegoś tylko dlatego że może... ale trochę mi żal. Można było ostrzej.... mocniej.....
Ale to jego "dziecko" jego wizja... Trzeba jednak przyznać, że chwilami Floor bardzo przyjemnie "zaryczy"
Zobaczymy jak poszczególne kawałki sprawdzą się na koncercie i jakie stare kawałki będą z nimi grane.

Pomijając wszystko i tak nie mogę się doczekać filmików z koncertów na YT i koncertu na którym będziemy....
I końcu to Nightwish.....
Ale nadal i wciąż moim ukochanym albumem jest Once i niestety ten album pomimo głosu Floor tego nie zmienił.  A szkoda...


1. Shudder Before the Beautiful
Tytuł nawiązuje do cytatu z wiersza Roya Fullera:  Nawet naukowcy drżą przed pięknem.Nietrudno ustrzec się porównania do Dark Chest of Wonders albo Wishmaster.
Floor śpiewa dość wysoko, wyraźny keyboard i dialog z gitarą. Pod koniec bardzo przypomina mi Epicę.
Myślę, że to dobry "otwieracz" zarówno płyty jak i koncertowy.

2. Weak Fantasy
Rockowy kawałek, trochę folkowy..... no nie wiem.... Skojarzył mi się z rock operą....

3. Elan
Pierwszy utwór jaki usłyszałam i trochę martwiłam się o resztą albumu. Miałam obawy po jego przesłuchaniu. Ale słuchając całą płytę fajnie tam pasuje.

4. Yours Is An Empty Hope
Utwór jest nawiązaniem do Boskiej Komedii Dantego, a konkretniej do kapłanów i świętych, którzy zostali przeklęci przez swoją chciwość.
Stary dobry Nightwsh w najczystszej postaci. Bardzo podoba mi się ten kawałek. Głos Floor i gitary.... WOW WOW

5. Our Decades In the Sun
Tytuł jest cytatem Richarda Dawkinsa. Piękna ballada - głos Floor jest bardzo delikatny i spokojny. Bardzo mi się podoba intymność tego kawałka. Melodia przechodzi od smutku do radości.... To hołd dla rodziców

6. My Walden
Walden to książka Henry’ego Davida Thoreau o życiu wśród natury. Folkowo-rockowy utwór, dość spokojny. Floor śpiewa bardzo delikatnie, generalne najsłabszy utwór na płycie.

7. Endless Forms Most Beautiful
Utwór tytułowy, który jest cytatem z Karola Darwina O powstaniu gatunków. Bardzo podoba mi się gitara na początku,utwór jest dość szybki.

8. Edema Ruh
Edema Ruh to wędrowni artyści z książki "Imię Wiatru" Patricka Rothfussa. Jest tutaj sporo folkowych elementów  ale również fajne gitary. Bardzo spokojny utwór, nie ma tu orkiestry... w sumie im dłużej go słucham tym bardziej mi się podoba. Nie trudno zauważyć jakieś popowe naleciałości....(?)

9. Alpenglow
Zaskakujący utwór.... jest delikatny i ostry wokal Floor - brzmi jak stary, dobry NW.

10. The Eyes Of Sharbat Gula
Jedyny utwór instrumentalny w chórem w tle - bardzo mroczny i przejmujący...


11. The Greatest Show On Earth
Tytuł został zapożyczony z książki Richarda Dawkinsa. Cały szeroki wachlarz głosu Floor - bardzo mi się podoba ten utwór- dużo dramatyzmu, mrocznych wstawek, odgłosów.
Mocne gitary, w końcu więcej można usłyszeć Marco i w końcu operowy śpiew Floor....



www.nightwish

piątek, 27 marca 2015

Friday music: NIGHTWISH - Storytime

Piątek więc muzyka. Dziś nie może być innego wyboru niż Nightwish a to dlatego, że właśnie dziś miała miejsce premiera nowego albumu mojej ukochanej kapeli.
Ósmy krążek  - Endless forms most Beautiful pierwszy z Floor Jansen sprawił, że słucham go od momentu zakupu.
Moja opinia o tym albumie zostanie zamieszczona w terminie późniejszym. Jak tylko przesłucham płytę kilka razy i wyrobię sobie o nim zdanie.
A na te chwilę..... coś z minionej płyty... Storytime



czwartek, 26 marca 2015

Catherine, Duchess of Cambridge looks

Dziś mam dla Was kolejną porcję zdjęć Kate zrobionych podczas wykonywania oficjalnych obowiązków.


1. Brązowy płaszcz od Catherine Walker podczas obchodów dnia Św. Patryka



2. Podczas wizyty w Brookhill Children's Centre, Księżna miała na sobie sukienkę z kolekcji ASOS Maternity w cenie $63

 www.google

www.asos.com