wtorek, 15 marca 2016

Beauty Bin # 20 : February 2016

Już prawie połowa marca a na blogu jeszcze nie było postu z cyklu "Projekt Denko". Dziś nadrabiam tę zaległość.


1. Garnier Ultra Doux - szampon
Mój uwielbiony szampon do włosów. Lubię fakt, że moje włosy po jego użyciu są takie lśniące i co najważniejsze nie plączą się. Bardzo dobry produkt za dobrą cenę

2. Biały Jeleń - szampon
Jak wiecie bardzo lubię i cenię tę markę i często sięgam po ich produkty. No cóż....  i ten produkt mnie nie zawiódł. Małym minusem był fakt, że lekko plątał włosy. Ale to tylko mały minus.


3. Nivea - balsam do prysznic
To już kolejne puste opakowanie tego produktu. Lubię go za łatwość użycia, za zapach no i za fakt jak działa na moją skórę..... która jest dobrze nawilżona na długi czas.

4. The Body Shop - żel po prysznic
Jakiś czas temu zauroczyły mnie żele pod prysznic tej marki .... są boskie. Ten żel o zapachu brzoskwini nie jest wyjątkiem. Świeży zapach, który długo zostaje na skórze. I love it!!!

5. Biały Jeleń - żel do higieny intymnej
Zawiera wyciąg z kory dębu. Kolejny udany produkt tej marki..... Gorąco polecam.
 

6.  Neutrogena - krem do rąk
Pomógł mi przetrać zimę, kiedy moje dłonie były wysuszone i szorstkie. Konsystencja jest dość gęsta, ale mi to nie przeszkadzało.

7. Kamill - krem do rąk
Już kiedyś miałam ten produkt ale tym razem to była porażka. Nie odpowiadał mi zapach i jakoś konsystencja była nie taka jak powinna. Jestem na nie.

8. Clarena - body cream
Produkt z Glossy Box. Ja używałam tego produktu na stopy.... i byłam zadowolona ponieważ jest to produkt do skory suchej.



9. BeBeauty - płyn micelarny
Kolejne opakowanie tego produktu, wiele razy już o nim pisałam. Zużywam takie dużo ilości płynu micelarnego a cały czas szukam ideału.

10. Garnier - płyn micelarny
Produkt z Glossy Box. Trochę kiepsko radził sobie z tuszem do rzęs i miałam na policzkach uczucie, że mi się wszystko lepi.... chyba nie za bardzo.


11. Chloe - dezodorant
Kolejne opakowanie tego produktu... no cóż kocham ten zapach. Zresztą lubię wszystkie zapachu ej marki.

12. Efektima - olek kokosowy
Kolejne opakowanie.... no cóż u mnie się sprawdza. Używam do włosów, rąk, ciała....
 

13. Clinique - podkład do twarzy
Opisywałam ten produkt wiele razy.... no cóż należy do moich ulbieńców.

14. Essence - puder matujący
Bardzo dobry produkt za małą cenę. Minusem jest bardzo mała pojemność - bardzo szybko się kończy i trzeba kupować nowe opakowanie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz