czwartek, 24 marca 2016

Cosmetics which I used recently part 34

Dziś zapraszam Was na kolejną porcję moich kosmetycznych zakupów.


1. Clinique - podkład
Nowe opakowanie mojego ulubionego podkładu. Mój kolor to 05 neutral.
2. Chloe - dezodorant
Kolejne opakowanie tego produktu - uwielbiam ten zapach.
3. Sephora - płyn micelarny
Duże opakowanie tego produktu - na razie jestem zadowolona.
4. i 5. Próbki perfum - gratis przy zakupach




6. Efektima - olej kokosowy
Kolejna butelka i uwielbiam ten produkt
7. i 8. Garnier - szampon i odżywka
Już nawet nie wiem ile butelek tego produktu zużyłam. Ale wracam do nich bo dobrze służą moim włosom.



9. YSL - tusz do rzęs
Wracam do tego produktu po jakimś czasie. Kocham to jak moje rzęsy wyglądają po jego użyciu. Bosko...




10. BeBauty - żel pod prysznic
Nie wiem kiedy zużyję 1,5 l tego produktu, ale pachnie bosko..... cudnie..... słodko.
11. Bielenda - oliwka do ciała
Zapobiega zwędzeniu skóry.... aby zadziałała....
12. Palmer's balsam do ciała
Ma zapobiegać rozstępom.... oby działało....



13. Essence -  puder matujący
Fajny produkt za małą ceną. Szkoda, że pojemność jest taka mała.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz