niedziela, 20 marca 2016

Photos from last week............ # 68

Jak co tydzień tak i dziś zapraszam na zdjęciowy przegląd tygodnia..... Zaczynamy?

Poniedziałek przywitał mnie pięknym słońcem....


Ale wtorkowy poranek to była już przesada....


Śnieg ..... i było dość bajkowo


Droga do pracy w sumie było fajnie....


Dobrze, że śnieg szybko znikł.... i reszta tygodnia była już wiosena


Nie może zabraknąć pięknego nieba.....


Czyż nie jest piękne?


Draco oświetlony przez poranne słońce


Moje ulubione futerko...


Róże nadal prezentują się bardzo dobrze...


I dwie odsłony paznokci.... hybryda, która stale robiłam. Ale.... jest ale miała już dość słuchania komentarzy, że robiąc manicure hybrydowy zaszkodzę dziecku. W sumie konsultowałam się z moim lekarzem prowadzącym i nie miał nic na przeciwko. Czytałam też komentarze w internecie. W sumie nie ma negatywnych opinii.... ale komentarze mojej mamy, których miała dość skłoniły mnie do ich zdjęcia. Przy okazji znacznie je skróciłam.
Jakie są Wasze opinie w tym temacie? Może coś doradzicie?






Lunch w Nord Fish

Ponieważ nie biegam.... pozostaje mi tylko kibicowanie.... tu ostatnie zawody City Trail


Tęsknię za bieganiem nad Zalewem Zemborzyckim


No ale na tę chwilę pozostaje mi tylko spacer


Wiosenne kwiaty w ogrodzie mojej mamy


Zabrałam też różne gałązki i w Lidlu kupiłam ozdobne jajeczka....


I powstała taka dekoracja


Stoi na najwyższej komodzie w domu.... tam Draco nie wskoczy. Inaczej byloby po dekoracji.


 Mama kupiła te piękne pisanki do koszyczka


Moje zakupy do dom mamy.... brakuje mi tam "moich rzeczy" a teraz dość często dopada mnie chęć drzemki....
Koc Jysk, poduszka Almi Decor


Sobotnia kolacja z Marcinem ...


Wielkanocny  bazar....


I małe co nie co... ja tylko herbata.... A tak przy okazji? Co sądzicie o piciu kawy w ciąży?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz