wtorek, 5 kwietnia 2016

Beauty Bin # 21 : March 2016

Dziś zapraszam Was na marcowe denko. Bez zbędnych wstępów zapraszam.....


 1. SYOSS - Maseczka z kompleksem ceramidowym przeciw łamaniu się włosów
Produkt z Glossy Box. Nie bardzo przepadam za tą firmą i do tej pory jej produkty nie za bardzo sprawdziły się u mnie. Ale w sumie ta maseczka całkiem nieźle się  sprawdziła. Nie wiem czy włosy się mniej łamały ale po jej użyciu włosy były miękkie i bardzo lśniące.

2. PANTENE PRO-V Lekka Odżywka w Piance pod Prysznic - Intensywna Regeneracja
Produkt z Glossy Box. Porażka..... moje włosy po jej użyciu plątały się i ciężko mi było je rozczesać.... nie i jeszcze raz nie.

3.  Balsam do włosów  od GOLDWELL
Używam go stale i bardzo lubię ten produkt. Idealnie pomaga dyscyplinować nowe kręcone włosy.
Niewielka ilość produktu ułatwia modelowanie włosów.


4.  Johnson's - żel pod prysznic - mój ulubiony produkt, który zawsze jest w mojej łazience. Nawet nie wiem ile zużyłam opakowań tego produktu. Lubię jego zapach i to jak działa na moją skórę. Ideał..

5. Nivea - balsam do prysznic
To już kolejne puste opakowanie tego produktu. Lubię go za łatwość użycia, za zapach no i za fakt jak działa na moją skórę..... która jest dobrze nawilżona na długi czas..... jak ja mogłam istnieć bez tego produktu....

6.  Naobay - piling do ciała
Produkt z Glossy Box. Wolę pilingi o małej gramaturze..... te o większej bardzo podrażniają mi skórę. Ten produkt spełnił moje wymagania i bardzo dobrze mi się go używało

7. Hipp - oliwka
Z uwagi na mój stan dodałam do mojej pielęgnacji oliwkę..... Nie mam za dużo doświadczenia w używaniu oliwek po prysznicu, ale ten produkt był polecany przez tak wiele kobiet, że u mnie też się sprawdził.... i u sumie nie narzekam....


 8. Garnier - antyperpirant
Co jakiś czas pojawia się w mojej kosmetyczce... fajny produkt i bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

9.  BIOLIQ Krem pod oczy 
No cóż w pewnym wieku trzeba działać zapobiegawczo.... Fajny produkt i za fajną cenę. Obecnie używam kolejnego opakowania


10. Marc Jacobs - tusz do rzęs
Po początkowym zauroczeniu przyszło niestety rozczarowanie. Nie wiem czy to wina tego, że tuszę gęstniał z czasem używania.... nie wiem ale raczej nie kupię tego produktu ponownie.

11.  ISADORA All Day Long Lash Mascara
Produkt z Glossy Box. Porażka.... uczulił mnie niestety.

12. Lord & Berry 20100 Crayon Lipstic
Produkt z Glossy Box - niestety kolor jest dla mnie porażką i nigdy raczej nie będzie....

13. MODELCO CHEEK + LIP Tint Rosy Red
Produkt z Glossy Box. Niestety nie sprawdził się u mnie zarówno po ustach jak i policzkach. Męczyłam się z za gęstą konsystencją tego produktu.

 14. Jimmy Choo - próbka perfum
Zapach za ciężki dla mnie....

15. Chloe - próbka perfum
Kocham wszystkie zapachy tej firmy a I LOVE STORY nie jest wyjątkiem... super...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz