czwartek, 7 kwietnia 2016

Cosmetics which I used recently part 35

Dziś pokarzę Wam moje małe zakupy kosmetyczne.

1. Johnson's baby - żel pod pysznic
Uwielbiam ten produkt i naprawdę nie wiem ile buteleczek tego kosmetyku zużyłam..... oj dużo. Ale lubię ten zapach i to jak działa na moją skórę.

2. Johnson's baby - oliwka
Ostatnio dodałam do pielęgnacji oliwkę.... ta jest w żelu i całkiem fajnie się sprawdza.

3. Palmer's krem przeciw rozstępom
To już moje drugie opakowanie tego produktu..... Nie wiem czy działa.... ale używam i mam nadzieję że zadziała


4. Balsam do włosów  od GOLDWELL
Używam go stale i bardzo lubię ten produkt. Idealnie pomaga dyscyplinować nowe kręcone włosy.
Niewielka ilość produktu ułatwia modelowanie włosów. Zazwyczaj to opakowanie wystarcza mi na kilka miesięcy.



5. Pomadka Rouge Coco  - Antoinette numer 406
Pomadka w odcieniu dość ciemnego beżu. Ma aksamitną konsystencję, która ma nawilżać usta.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz