czwartek, 28 kwietnia 2016

Cosmetics which I used recently part 36

Dziś mam dla Was kolejną porcję zdjęć moich kosmetycznych zakupów.

1.2. NIVEA - balsam pod prysznic
Kolejna porcja mojego ulubionego kosmetyku, nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez tego kosmetyku.
3. Ziaja - płyn micelarny
No cóż..... zobaczymy czy się sprawdzi
4. Ziaja - mleczko do demakijażu
Nigdy nie używałam więc zobaczymy czy się sprawdzi


5. FussWohl - balsam do stóp
Nie było mojego sprawdzonego kosmetyku więc wzięłam ten.. zobaczymy
6.7. DOVE - szampon i odżywka
Zakup dość spontaniczny..... zobaczymy czy się sprawdzi....


8. MaXfactor - kredka do oczu
Ostatnio "zdnkowałam" kilka kredek i potrzebowała nowych. Ta jest w kolorze 16 Brown n Bold
9. Astor - kredka do oczu
Kolor 81 Earth Shimmer


10. Johnson's baby - oliwka 
Kolejne opakowanie oliwki - z uwagi na mój stan zużywam ich teraz sporo
11.  Johnson's baby mleczko pielęgnacyjne 
Eksperyment kosmetyczny.... zobaczymy


12. Grecka Oliwka 
Produkt który był w pudełku Malucha - zobaczymy.Z awarte w oliwce oleje arachidowy, migdałowy oraz z jojoba odżywiają skórę, nawilżają ją i wzbogacają w cenne witaminy i biopierwiastki.
12. Cranberry - odzywka do włosów
Produkt który był w pudełku Malucha - zobaczymy. Intensywnie regenerująca maska do włosów z kolagenem i olejem żurawinowym- Bez silikonów i konserwantów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz