wtorek, 3 maja 2016

Beauty Bin # 22 : April 2016

Dziś przyszedł czas na kwietniowe denko.... więc zaczynamy....


1. Garnier - szampon odbudowujący
No cóż.... jeden z moich  ulubionych produktów do włosów. Lubię ten szampon i bardzo często go używam.

2. -417 Szampon witaminowy Catharsis
Produkt z Glossy Box. Zawartość wystarczyła na jednokrotne użycie więc nie za bardzo mogę się wypowiedzieć o jego działaniu.... ale po jego użyciu włosy było miękkie i łato się rozczesały.


3. NIVEA - balsam pod prysznic
Tak to już kolejne opakowanie tego  produktu i chyba zagościł w mojej łazience na stałe..... uwielbiam....

4. The Body Shop - żel pod prysznic
Uwielbiam wszystkie żele z tej firmy.... i zapach jest boski.... kokosowy. Ale jest małe ale..... produkt był bardzo gęsty i dość ciężko się go stosowało.

5. PALME'S - balsam do ciała.
Na razie nie wiem czy działa.... ale mam nadzieję, że zadziała.... Trochę przeszkadza mi jego zapach i konsystencja jest dość gęsta ale chyba taka ma być.


6. FussWohl - balsam do stóp
Bardzo fajny produkt za bardzo dobrą cenę - bardzo dobrze się wchłania i bardzo fajnie pachnie.

7. Garnier - antyperpirant
Kolejne opakowanie tego produktu - dobry produkt za fajną cenę.

8. NAOBAY Nawilżająco-dotleniający Krem do twarzy
Produkt z Glossy Box - bardzo fajny produkt  i bardzo fajnie działał na moją twarz. Z przyjemnością kupiłabym ten produkt.

9. Sephora - płyn micelarny
Dobrze sobie radził z makijażem i nawet z tuszem..... minusem była dość lepka powłoka która zostawała na twarzy.... ale ogólnie OK


10. Lancome - próbka perfum La vie est belle
Nie wiem czy w obecnym stanie odczuwam zapachy mocniej... ale zapach jest dla mnie za intensywny.

11. Dior - próbka perfum Miss Dior Blooming Bouquet
A ta próba była jest bardzo udana, bardzo mi się ten zapach podoba...lekki kwiatowy zapach. To jest to na 100%

12. FM GROUP FM 281 - próbka perfum 
Produkt z Glossy Box - za mocno i za intensywnie.... nie dla mnie


13. Eveline - kredka do oczu 
Nie używany przeze mnie produkt. Kolor zielony nie jest dla mnie i nie używam go w makijażu oczu

14. Pierre Rene - błyszczyk do ust
Produkt z Glossy Box - naprawdę starałam się aby dać mu szansę, ale produkt jest dla mnie za lepki... klejący się.... zdecydowane nie.

15. Joko - kredka do oczu
Produkt z Glossy Box Kolor brązowy, cudowny produkt, którego bardzo dobrze mi się używa. Po narysowaniu kredki można fajnie ją rozetrzeć tworząc efekt smoky eyes. Zużyty do końca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz