wtorek, 14 czerwca 2016

Beauty Bin # 23 : May 2016

Dziś przyszedł czas na majowe denko.... więc zaczynamy, bo trochę się tego nazbierało


1.2. Nivea - balsam pod prysznic
To już nawet nie wiem dokładnie którego opakowanie tego produktu. Zwłaszcza teraz, kiedy jestem w ciąży właściwe nawilżenie skóry jest dla mnie bardzo ważne. A ten produkt bardzo mi pomaga.

3.  Johnson's - oliwka w żelu
Kolejny produkt, który bardzo mi teraz pomaga. Moja skóra bardzo potrzebuje dużej ilości nawilżenia a ten produkt mi pomaga.


4. 5. Dove - szampon i odżywka
Produkty kupione po wpływem impulsu. Jakoś nigdy nie było mi po drodze z tą firmą. I tym razem zużyłam je ale nie jestem bardzo zachwycona. Niby ok ale jednak moje włosy nie były takie jak zawsze. Chyba nie zakupię znowu produktów tej firmy, chyba że znowu mi coś strzeli do głowy..

6. Garnier - odżywka do włosów
No cóż .... szapom i odżywka z tej serii to moich ulubieńcy. Miłość na długo. uwielbiam


7.  Johnson's żel pod prysznic dla dzieci
Bardzo lubię ten produkt i kupuje go od dawna. Zwłaszcza teraz nie eksperymentuję z nowymi produktami i używam tego co jest bezpieczne. A zapach..... uwielbiam....

8. The Body Shop - żel pod prysznic
Uwielbiam żele pod prysznic z tej firmy. Zapach boski ale niestety konsystencja jest dość gęsta i trochę mi to przeszkadzało w jego stosowaniu.

9. Lactacyd - żel do higieny intymnej
Dobry produkt, spełniający swoje przeznaczenie

10. Ziaja - żel do higieny intymnej
Raczej nie kupię produkty w  pełnym wymiarze, nie spełnił swojej roli.


 11. Ziaja - płyn micelarny
No bubel na całej linii. Nie radził sobie z makijażem, zarówno oczy jak i podkładu. Zużyłam to opakowanie, ale stosowałam go rano jak produkt do przemycie twarzy po nocy. Ale do demakijażu się nie nadaje

12. BIOERMA - żel miclearny
Uwielbiam ten produkt.... nic do zarzucenia. Dobrze sobie radził z makijażem, nie uczula. Ideał.

13. Perfecta - serum do twarzy
Fajny produkt, intensywnie wygładzający.  Używałam go jako krem na noc.


14. 15. Chloe - próbka oraz dezodorant
Uwielbiam ten zapach i zawsze gości u mnie.

16. CK - próbka perfum
Próbka z Glossy Box - nie do końca mój zapach, ale w sumie nie przeszkadza. Nie zachwyca ale nie przeszkadza.

17.  Estee Lauder - próbka perfum
Próbka z Glossy Box - Moder Muse absolutnie nie jest moim zapachem. Użyłam go raz i więcej nie będę. Za intensywny dla mnie.


18. Dove - antyperpirant
Nie i jeszcze raz nie. Zapach bardzo mi przeszkadzał.... Może przez mój stan? Nie wiem....

19.  Essence - puder matujący
Uwielbiam ten produkt, dobra jakość za małą cenę. Minus tylko jeden - mała pojemność.

20. Maybeline - ceń w kremie
Ja osobiście używam tych cieni jako podkład pod inne cienie. I bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. Ten był w kolorze 35 On and on Bronze


21. 22.23 Nail Tek - produkty do paznokci
Zawsze się u mnie sprawdzają i osobiście uważam że są to najlepsze produkty do paznokci....

24. 25 Kredki do oczu
Niestety nie były przez mnie używane - jedna w kolorze czarnym - nie używana z uwagi na kolor. Druga w kolorze ciemnego brązu - jakoś mi się kiepsko się ją używało....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz