czwartek, 2 czerwca 2016

Cosmetics which I used recently part 37

Dziś zapraszam Was na kolejną porcję moich zakupów kosmetycznych.

1. BIODERMA - płyn micelarny
Na tę chwilę sprawdza się idealnie.

2. Johnson's - płyn do kąpieli
Ostatnio wybieram bardziej przyjazne kosmetyki. Lubię ich zapach i to jak delikatnie traktują moją skórę.

3.Essence - puder matujący
Super produkt za niską cenę - minus mała pojemność


 4. 5. Cienie w kremie Maybeline
Właśnie kończę opakowanie tego produktu  w kolorze 35 -On and on Bronze. Kupiłam więc nowe opakowanie oraz nieużywany przez mnie cen w kolorze 98 Creamy Beige.
Używam tych ceni jako podkład pod cienie i bardzo dobrze sie u mnie sprawdzają.



5. 6 Bielenda -dwa produkty dla przyszłej Mamy
Jeden pomaga opuchniętym nogom drugi pomaga biustowi

7. Garnier - szampon do włosów
To już .... nawet nie liczę opakowanie  tego produktu. Lubię i dobrze działa na moje włosy


8.9 Dwa bardzo pachnące mydła kupione w TK Maxx


10.11.12 płyny pod prysznic z The Body Shop
Będą idealne na prysznice w  ciepłe wieczory..... zapachy boskie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz