niedziela, 26 czerwca 2016

Photos from last week............ # 82

Dziś bez żadnych opóźnień zapraszam na zdjęciowy przegląd tygodnia.

Poniedziałek rozpoczęłam wyjściem ze szpitala..... 3 dni spędzone w tym miejscu były dla mnie prawdziwą traumą..... ale wszystko dobrze się skończyło. I szybko wróciłam do pracy.....


Draco czekał na mnie wiernie....






Pomagał mi też wybrać mebelki dla malucha.....



Piękne niebo nad Lublinem


U moich rodziców "klęska urodzaju" czereśni





..... oraz koperku na grządkach


Ogród też wygląda pięknie







Sobotę spędziłam właśnie tak....


A wieczorem rodzinna imprezka


Kwiaty z ogrodu Mamy u nas w domu






Przez cały okres ciąży nie miałam zachcianek.... ale dziś nie mogłam się oprzeć...... no cóż winna. A ta mrożona kawa smakowała bosko....


Małe, niedzielne zakupy na wyprzedaży


Cały czas rozważam rezerwację sesji noworodkowej..... co o niej myślicie?


Od jakiegoś czasu czytam naszemu maluchowi... teraz czytam baśnie Andersena. I wiem jedno.... to nie są bajki dla dzieci. To są filozoficzne opowieści z głębokim przesłaniem. Takie do przeczytania a potem do zastanowienia się nad nimi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz