wtorek, 19 lipca 2016

Beauty Bin # 24 : June 2016

Dziś wracam do Was z czerwcowym denkiem.....

Oto same denko...... a szczegóły poniżej.



1. NIVEA - balsam po prysznic
Miłość od pierwszego użycia, już nawet nie wiem które to już moje opakowanie. Łatwe użycia a super uczucie na skórze.

2.Johnson's oliwka w żelu
Od kiedy jestem w ciąży używam oliwki po prysznicu. Na początku musiałam się trochę przyzwyczaić do tego produkt ale teraz jestem zadowolona.

3. Palmers - balsam przeciwko rozstępów
Używam i mam nadzieje, że będzie działać. Na razie jest OK ale z tego co eis dowiedziałam większość problematycznych rzeczy wychodzi już po porodzie.


4.  Johnson's płyn do kąpieli
Uwielbiam te żele i kocham ich zapach. Używam stale tę wersje i tę żółtą.

5. The Body Shop - żel pod prysznic
Jak wiecie jestem wielką fanka tych produktów. Kocham ten zapach.....mango.....


6. URIAGE - woda w sprey
Pomocna zwłaszcza w okresie upałów.

7. BIODERMA - płyn micelarny
Super radzi sobie z makijażem oraz jest dla cery naczynkowej. Super produkt.

8. Bandi - krem do twarzy
Produkt z Glossy Box. W sumie dość długo się męczyłam z tym produktem i w sumie nie wiem co mi nie pasowało..... ale jakoś nie bardzo się polubiliśmy.


9. Go Cranberries - odżywka do włosów
Produkt dostałam w Pudełku Malucha. Skład w sumie jest OK ale moje włosy nie polubiły tego produkt. Po jego użyciu włosy były sztywne i bardzo się plątały.

10. Garnier - antyperpirant
Lubie ten produkt i stale go używam. Mi bardzo odpowiada....


11. Dr Irena Eris - róż
Produkt z Glossy Box - dobrze mi się używało tego produktu i  byłam zadowolona. Produkt dobrze się rozprowadza na twarzy

12. Chloe - próbki zapachu
Mój ulubiony zapach, próbki są idealne do torebki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz