niedziela, 31 lipca 2016

Photos from last week............ # 87

Za oknem lipcowa burza...... myślę, że to dobry pomysł żeby zaprosić Was na zdjęciowy przegląd tygodnia.




Deszcz to dobry czas żeby zapalić zapachowy kominek


Zajęcia z położną - ćwiczenia w Szkole Rodzenia


Kolejna zajęcia w Szkole Rodzenia




Ostatnie zajęcia "Forma w ciąży" - ostatnie bo zamknęli mi klub..... i gdzie ja teraz będę ćwiczyć? W sumie myślałam, że jeszcze do końca sierpnia się poruszam.... A teraz? Nie mam ochoty jeździć na drugi koniec miasta. Muszę coś wymyślić...... jeszcze nie wiem co.... Lubiłam te zajęcia i chodziłam na nie od marca. Pozwalały mi być w formie i przygotować ciało na poród.


Sobota czyli słodkie lenistwo.....



Draco..... wstawaj kobieto..... jestem głodny


Chyba czas przyśpieszyć przygotowania......



Sobota to wyjście ze znajomymi na Carnaval Sztukmistrzów

Dzikie tłumy.....



Są i parasolki..... 



Kolacja czyli pizza - jak dla mnie to pierwszy kawałek w tym roku


W nocy parasolki robią cudowne wrażenie




 Cudownie oświetlona starówka



Krakowskie Przedmieście godzina 24.00


I coś na koniec wieczoru..... wszyscy pili to co po lewej ja to co po prawej


I na koniec pychotki




I na koniec ja.....






1 komentarz: