czwartek, 4 sierpnia 2016

Beauty Bin # 25 : July 2016

Dziś mam dla Was moje lipcowe denko. Jest to dość nudne i małe denko.....  Ja już wiele razy pisałam w ciąży ograniczam się do tego co zna moja skóra  nie staram się eksperymentować. Nie chcę ryzykować jakieś masakrycznej reakcji alergicznej....... używam tylko to co znam i sprawdziłam.
Zaczynamy?


1. Nivea - balsam pod prysznic
Uwielbiam ten produkt i używam go codzienne.  Zużyłam już ileś tam opakować tego produktu.

2. Johnson's - żel pod prysznic
Produkt dla dzieci ale dla mnie jest idealny. Uwielbiam zapach tego produktu i stale do niego wracam


3. Bielenda - żel na spuchnięte nogi
Produkt typowo ciążowy i u mnie się sprawdza. Pomaga walczyć z spuchniętymi kostkami. Łatwo się wchłania i naprawdę pomaga

4. Ginexid - pianka do higieny intymnej
Produkt polecany przez położną w Szkole Rodzenia. Bardzo polecam ten produkt dla każdej kobiety nie tylko w ciąży. Daje cudowne uczucie świeżości. Polecam.


5. Essence - puder matujący
Super produkt za niską cenę. Mi bardzo dobrze służy. Minus bardzo mała pojemnośći

6. SO SUSAN COSMETICS Róż do policzków Universal Blush
Produkt z Glossy Box - bardzo dobrze mi służył i kolor bardzo mi odpowiadał. Nie miałam problemów z rozprowadzaniem produktu na twarzy.

7. L'OCCITANE Drogocenny krem na dzień
Produkt z Glossy Box - bardzo fajna konsystencja i byłam bardzo zadowolona z tej próbki. Jedyny minus to "trawiasty" zapach.
Krem nie załapał się na to zdjęcie ale jest na zdjęciu "grupowym"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz