wtorek, 30 sierpnia 2016

Beauty Bin # 26 : August 2016

Sierpień zbliża się do końca więc nie czekając na jego ostatni dzień dziś mam dla Was moje sierpniowe denko.
Zaczynamy?


1. Garnier - szampon odbudowujący
Mój zdecydowany ulubieniec i faworyt. Super produkt za tak niską cenę. Zużyłam wiele opakowań tego produktu i będę do niego wracać. Po jego użyciu moje włosy łatwo się rozczesuję i ją takie gładkie. Bardzo polecam

2ARTEGO Szampon intensywnie nawilżający RAIN DANCE
Produkt z Glossy Box. Szampon o silnym działaniu oczyszczającym i odżywczym niestety u mnie się nie sprawdził. Mam dość suche i kręcone włosy które po użyciu tego produktu stały się jeszcze bardziej suche. Nie mogłam ich tak łatwo rozczesać.



3. The Body Shop - żel po prysznic
Uwielbiam żele pod prysznic z tej firmy. Zapachy są lekkie, świeże, cytrusowe i bardzo długo zostają na skórze. Dają poczucie świeżości zwłaszcza w okresie letni. Boskość...

4. Johnson's baby oliwka w żelu
Od momentu zajścia w ciąże używam oliwek i na tę chwilę jestem zadowolona z tego jak działa na moją skórę. Stosuję go zawsze po prysznicu.

5. Nivea - balsam pod prysznic
Używam stale od pierwszego użycia, w sumie była to miłość od pierwszego użycia. Używam go za każdym razem pod prysznicem i uwielbiam.


6. Farmona tutti frutti PEELING DO CIAŁA
Ten produkt o zapachu wiśnia i porzeczka. Nie przepadam za dużą gramaturą pilingów do ciała, ale ten produkt jest dla mnie akceptowalny. Fajny zapach i pozytywnie działa na skórę



7. Carmex Balsam do ust w sztyfcie
Produkt z Glossy Box. Jakoś do tej pory moje relacje z tym produktem dość dobrze. Niestety są dla mnie za gęste i za lepkie. Chyba już się nie polubimy.

8. Garnier - antyprsirant
Moje kolejnego opakowanie tego produktu. Dobra cena, nie uczula i nie podrażnia  mnie nawet po depilacji. Polecam

9. BANDI - krem nawilżający z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami
Produkt z Glossy Box. Na początku byłam zachwycona jego działaniem ale potem stwierdziłam że za bardzo wysusza moją skórę co nie spodobało mi się.

10. BeBauty - żel micelarny do demakijażu oczu
W sumie dość dobrze radził sobie z makijażem oczu ale irytowała mnie konsystencja tego produktu. Za gęsta i ciężko mi się go używało.

11.  Mydło kupione w TK Maxx
Bosko pachnie limonką i kokosem. Miłość do pierwszego powąchania. Słodki i świeży w tym samym czasie.

12. Bioliq - krem po oczy
Lubię tę linie kosmetyków a ten produkt jest OK. Z przyjemnością kupię kolejne opakowanie.

13. Ziaja - krem przeciw rozstępom
Próbka produktu i mogę stwierdzić tylko tyle że szybko się wchłonie i że ładnie pachnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz