wtorek, 2 sierpnia 2016

Cosmetics which I used recently part 39

Jak Wiecie nie eksperymentuję z kosmetykami w ostatnim okresie i kupuję tylko to co sprawdzone i wiem, że mnie nie uczuli. Co się z tym wiąże moje zakupy są dość małe..... ale pokażę Wam jednak to co pojawiło się u mnie nowego.

1. BIODERMA - płyn micelarny 
Wybrałam tym razem  płyn do cery naczynkowej, którą posiadam. Super rodzi sobie  z makijażem a jeszcze udało mi się kupić go 2 w cenie 1.... super.

2. Lirene - żel do mycia twarzy
Super produkt, który dobrze sobie radzi z resztami makijażu, świetnie działa na skórę twarzy a do tego bosko pachnie.....


3. BIOVAX - maska do włosów
Najlepsza maska do moich włosów. Po nich moje włosy są lśniące i super się rozczesują  a co nie jest łatwe z powodu ich naturalnych skrętów.


4. Nivea - balsam pod prysznic
Wiem, jestem nudna ale uwielbiam ten produkt. Użyłam już wiele opakowań tego balsamu i będę go cały czas kupować.

5. Johnson's - żel do kąpieli
Produkt dla dzieci ale ja i tak go używam. Super pachnie a do tego łagodnie traktuje moją skórę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz