piątek, 19 sierpnia 2016

Friday music: SABATON - Shiroyama (OFFICIAL LYRIC VIDEO)

Dziś nie mogło być innej propozycji muzycznej jak ta...... a wszystko dlatego że dziś miała miejsce premiera nowego albumu Sabaton - "The Last Stand".
Miałam okazję już przesłuchać ten album..... i moje odczucia są mieszane. Są na nim dobre kawałki ale nie jest to według mnie najlepszy album Szwedów, którym według mnie jest album "Carolus Rex".

Przypominam Was tytuły utworów na płycie
01. Sparta
02. Last Dying Breath
03. Blood Of Bannockburn
04. Diary Of An Unknown Soldier
05. The Lost Battalion
06. Rorke’s Drift
07. The Last Stand
08. Hill 3234
09. Shiroyama
10. Winged Hussars
11. The Last Battle
Bonus:
12. Camouflage
13. All Guns Blazing

Moje typy:
Sparta
Winged Hussars
Last Dying Breath

Niestety czuję niedosyty..... coś mi tu brakuje. A album do tego jest dość krótki...... Pozytywną rzeczą jest udział Floor Jansen z NW, którą mamy okazję słyszeć w chórkach.

Przy okazji przypominam, o dwóch zapowiadanych koncertach Sabaton w Polsce:
- 28 sierpień - Czad Fesiwal
- 29 sierpień - Wrocław

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz