niedziela, 14 sierpnia 2016

Photos from last week............ # 89

Zgodnie z blogową tradycją na blogu zapraszam na zdjęciowy przegląd tygodnia.


Zajęcia z rehabilitantką w Szkole Rodzenia - byłam tymi zajęciami zachwycona


 Ostatnie odkrycie - super skład - polecam


Astry zawsze dla mnie zwiastują nadejście jesieni


Sierpniowy ogród mojej Mamy


Nadal kolorowy i zielony


 Oj będzie produkcja sosu pomidorowego


Nie ma to jak pomidory z domowego warzywnika


Uwielbiam dalie


Są takie piękne 


Jeszcze ogród Mamy


Kolorowy i pachnący


Sobota..... huśtawka, kocyk i książka..... ideał


Piękne niebo


Lublin i Jarmark Jagielloński










Teren Lubelskiego Browaru i zjazd Food Trucków



Moje jedzonko


Fajne miejsce


I oczywiście potem coś do picia....


I trochę moich zdjęć






A ja Kochani jestem już na ostatniej prostej...... trzymajcie kciuki....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz