niedziela, 4 września 2016

Photos from last week............ # 92

Z niewielkim opóźnieniem ale jednak zdjęciowy przegląd tygodnia jest na blogu. Niestety mam dla Was bardzo mało zdjęć ponieważ trafiłam do szpitala.
Myślę, że ja Maluch będzie już z nami to napiszę Wam moją przygody z prywatną i państwową służbą zdrowia. A możecie mi wierzyć jest co opowiadać. Rzeczywistość nie jest niestety różowa i raczej jest daleka od ideału. No cóż napiszę tylko życie....

Ale dość narzekania.... niewiele tego ale zawsze....

Zaczynam od Draco czyli moja poranna pobudka....


Mina mówi wszytko czyli zdejmij to ze mnie Kobieto


Draco poznaje kurę Babci Dany z LaMiLu


Na wszelki wypadek będę ją pilnował



Zajęcia w Szkole Rodzenia tym razem z rehabilitantka - bardzo lubię te zajęcia - tym razem były dla mnie ostatnie


Czy czujecie nadchodzącą jesień? Jak tak zwłaszcza jak patrze na takie piękne kolory.


Mojej jedyne zdjęcia z tego tygodnia


Oraz na koniec w celach ciekawostki moje szpitalne posiłki..... pozostaję je bez komentarza.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz