niedziela, 18 września 2016

Photos from last week............ # 94

Kochani...... minione dwa tygodnie były dość trudne. Niespodziewany pobyt w szpitalu a potem trudna sytuacja z Maluchem i ze mną czego wynikiem była cesarka o 1.30 w nocy. Trzeba było ratować mnie i maluszka.
Teraz już wszyscy jesteśmy w domu, cali i zdrowi.......
Mam dla Was kilka zdjęć z minionego czasu.

Miejsce gdzie spędziłam ostatnie dwa tygodnie...


I ja..... nie wyglądam zbyt pięknie ale jak można wyglądać na takim czasie w szpitalu
 

Oczywiście mam dla Was zdjęcia szpitalnej diety...... ale dzięki temu po moja waga przed pójściem do szpitala i ta po powrocie do domu to -10 kg. I muszę dodać, że jadłam tylko szpitale jedzenie.....




 Jedzenie już po porodzie














A to nasz Maluszek......




I na koniec wschód słońca czyli coś co często teraz będę oglądać..



2 komentarze: