wtorek, 4 października 2016

Beauty Bin # 27 :September 2016

Dziś mam dla Was moje wrześniowe denko. W sumie jest to dość małe denko, ale wrzeń był dość trudnym miesiącem


1. Johnson's baby - płyn do mycia
Pomimo tego że jest to płyn dla dzieci - jest to jeden z moich ulubionych kosmetyków. Zużywam dość duże ilości tego produktu i nie mam zamiaru z niego rezygnować. Uwielbiam

2. Nivea - pianka do mycia
Nowość.... jak dla mnie dość fajnie się go używało. Fajny zapach, łatwo się go aplikowało. Myślę, że będę do niego wracać.

3.  Tołpa - żel pod prysznic
Kupiony z myślą o pobycie w szpitalu. Fajny zapach, nie uczula. Pozytywnie mi się go używało.


4. Bioderma - płyn micelarny
 Super radzi sobie z makijażem oraz jest dla cery naczynkowej. Super produkt.


5. Tołpa - płyn micelarny
Produkt kupiony z myślą o pobycie w szpitalu. Okazał się małą porażką - wysuszył mi skórę i podrażnił. Niestety


6. Nivea - antyperspirant
Produkt kupiony z myślą o pobycie w szpitalu.W sumie sprawdził się i nie mam do niego zastrzeżeń.


7. Laboratorium PILOMAX WAX angielski PILOMAX szampon do włosów farbowanych ciemnych
Produkt z Glossy Box. Niestety porażka, po użyciu szamponu włosy był szorstkie, plątały się i bardzo trudno było je rozczesać.

8. Biovax - maska do włosów
Uwielbiam ten produkt - po jego użyciu moje włosy wyglądają super, są lśniące i łatwo się rozczesują. Ideał.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz