czwartek, 27 października 2016

Cosmetics which I used recently part 42

Dziś mam dla Was post z moimi ostatnimi zakupami kosmetycznymi. Powoli po porodzie zaczynami wprowadzać do mojej pielęgnacji inne niż w czasie ciąży kosmetyki.

1. Johnson's baby płyn do kąpiel
Ten kosmetyk gość stale u mnie, bardzo lubię ten zapach i to jak działa na moją skorę.

2. BIOVAX - odżywka do włosów
Inny rodzaj niż zazwyczaj kupuję ale moje włosy potrzebują teraz dość intensywnej pielegnacji.

3. Nivea - balsam do ciała pod prysznic
Kolejne opakowanie tego produktu, lubię łatwość jego użycia.

4. Perfecta - balsam do ciała
Balsam dla kobiet po porodzie czyli czas zadbać o mój brzuch po porodzie.


5. VICHY IDEALIA - krem na noc
Czas zadbać szczególnie o moją skórę. Liczę na to, że ten produkt pomoże mi w tym.

6. VICHY IDEALIA - krem rozświetlający na dzień
Kiedyś miała już ten krem i teraz wracam do niego, ponieważ moja skora potrzebuje teraz szczególnej pielegnacji.



7. Nivea - pianka do mycia
Kolejne opakowanie tego produktu, lubię łatwość jego użytkowania a do tego fajnie działa na skórę.

8. Ginexid - pianka do higieny intymnej
Czyli najlepszy produkt jaki używała i polecam go gorąco nie tylko dla kobie w ciąży i po porodzie.

9. Bioliq - krem po oczy
Kolejne opakowanie tego produktu - poprzednie fajnie działało na moją skórę więc ponownie sięgnęłam po  ten krem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz