niedziela, 16 października 2016

Photos from last week............ # 97

Od kiedy jestem Mamą tygodnie mijają jakoś szybciej i już jest niedziela. A jak to jest w zwyczaju w niedzielę zapraszam na zdjęciowy przegląd tygodnia.

Wschody słońca to coś co zawsze poprawia mi nastrój




Codzienne spacery....



Nasz maluch rośnie i codzienne się zmienia


Draco zaczyna coraz bardziej się nim opiekować np. gdy maluch płacze przybiega sprawdzić co się dzieje ....



A to i sam Draco....




Mała jesienna dekoracja




Trochę jesieni widziane podczas spacerów








Niestety coraz częściej mamy taki widok.... czyli szaro


I ja.... od tak mniej więcej miesiąca mam dni bez makijażu




I na koniec..... moja torebka z Lidla czyli coroczna sprzedaż torebek Wittchen. Po mają pojechał Marcin. Okazało się, że 0 8.03 nie było już żadnej torebki.......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz