czwartek, 17 listopada 2016

Beauty Bin # 28 : October 2015

Z dużym opóźnieniem ale zapraszam na październikowe denko.


1. BeBeauty - żel pod prysznic
Cudowny, słodki, czekolady zapach. Używałam tego produktu od czasu do czasu ponieważ na dłuższą metę zapach dość przytłaczał. Ale używany sporadycznie sprawdził się jako fajny umilacz. 

2. 3.  Nivea - pianka pod prysznic
Bardzo spodobała mi się forma tego produktu. Fajna pianka, łatwa w użyciu, fajnie nawilża skórę. Kupię jeszcze na 100%

4.5. Nivea - balsam pod prysznic
Uwielbiam ten produkt, który na stałe zagościł w mojej łazience. Czasami nie mam dość dużo czasu aby po prysznicu używać standardowego balsamu a tak jest łatwo i szybko.

 

6. 7. Żele do higieny intymnej Lactacyd
Nie są to może idealne produkty ale co jakiś czas do nich wracam.

8. Ginexid - pianka do higieny intymnej
Gorąco polecam ten produkt nie tylko dla kobiet w ciąży i w połogu.


9. Schwarzkopf  essence ULTÎME Szampon CAVIAR+ HAIR RENEW
Produkt z Glossy Box. Jestem zachwycona tym szamponem. Włosy były lśniące i cudownie miękkie.

10.  Beaver Professional Szampon Anti-Oxidant
Produkt z Glossy Box. Niestety nie jestem zachwycona, nie sprawdził się u mnie. Plątał włosy i niestety włosy były sztywne.

11. Wella Professionals Luminous Reboost Mask
 Produkt z Glossy Box.Odżywcza maska z linii Oil Reflections. Zawiera ekstrakt białej herbaty i olejek. Wypełnia strukturę włosów oraz potęguje ich blask.Włosy były lśniące i cudownie miękkie.


12. Bioliq- krem na dzień
13.Bioliq- krem na noc
Oba produkty bardzo ok. U mnie sprawdziły się i polecam oba. 
 

14.Tołpa - żel do mycia twarzy
Dobry produkt, fajnie radzi sobie z resztkami makijażu. Dość gęsty, nie uczula. Wracam do niego co jakiś czas. 
 

15. Eos - balsam do ust
 Jeden z najlepszych balsamów do ust. Ten był o zapachu kokosowym. Uwielbiam.

16. The bath and body shop - balsam do ust
 Cudowny zapach, boski produkt. Uwielbiam zapach i delikatny kolor.

17. INDIGO krem do rąk
Produkt z Glossy Box. Za mocny zapach, który bardzo mi przeszkadzał.

18. L'Ambre krem do rąk
Produkt z Glossy Box . Fajny produkt , fajnie działa na dłonie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz