niedziela, 6 listopada 2016

Photos from last week............ # 100

Dziś jest już 100 tygodniowy przegląd tygodnia. Jak ten czas leci.... zresztą za chwilę będzie koniec roku. A ten rok minął bardzo ale to bardzo szybko.
No ale do końca roku mamy jeszcze kilka tygodni a dziś zapraszam na krótki przegląd tygodnia.

Początek tygodnia był raczej szary i deszczowy


Ale udało mi się zrobić kilka zdjęć jesienni.


Cudowne jesienne kolory czyli zieleń przechodzi w żółć







Cudowny berberys...





Czerwono  mi....


Niestety większość liści już opadła.....





...... tworząc piękne liściaste dywany





Piękne niebo pojawiło się też w tym tygodniu





Chryzantemy czyli kwiaty jesieni


A my spacerujemy....





Tu spacer w Ogrodzie Saskim


Piękne, puste alejki


To był przyjemy spacer


Muszę tu częściej zaglądać





Pięknie....


A tu moje dwa chłopaki


I pierwsza miłość Wojtka czyli czerwony balonik


W TK Maxx święta na całego


A mnie znowu ciągnie do kawy.... chociaż piję bezkofeinową


I ja no make up....

I ja na "przepustce" od malucha czyli tata w roli głównej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz