czwartek, 29 grudnia 2016

Christmas decoration in my home

Te święta były inne niż zwykle, bo były to pierwsze święta z naszym Maluchem. Chciałam żeby były wyjątkowe ale rzeczywistość ostro zweryfikowała moje plany. Choinka nie jest do końca taka jaką chciałam mieć a inne dekoracje też są dalekie od ideału. No ale cóż...... ważne było to że siadając do Wigilii miałam na rękach nasze szczęście.

Nie miej jednak pokarzę Wam nasze mieszkano....

Stół Wigilijny prezentował się następująco

Talerze i bieżnik  - Home&You





Nasza choinka

Koc Pepco












Dekoracje stołu

Kwiaty prezent ale niestety nie doczekały do świąt


Świeca i szklane naczynie Almi Decor, patera - Aldik, Pierniczki i choinki Allegro


Nie mogło zabraknąć kwiatów

Taca decoraga, Woski Yankee Candle (świąteczne zapachy), pozostałe świece - nawet nie wiem mam już je jakiś czas


Jemioła


oraz pachnących dekoracji


Taca Decoraga, Świeca Ikea, Świece Yankee Candle


Dekoracje w przedpokoju

Wazon - Home&You, sztuczna magnolia Allegro, złota taca Rossmann, szyszki - sama zbierałam, suszone owoce Allegro, cynamon i anyż sklep spożywczy





No i na koniec świąteczna sypialnia


Kula -  Almi Decor, Aniołek - sklep Wszystko po 5 PLN, świeczki Decoraga, świecznik z drzewkiem TK Maxx, srebrne naczynko - SH


Poszewki na poduszki Biedronka, koc Pepco



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz