czwartek, 8 grudnia 2016

New in from Yankee Candle - Christmas Wax

Zaszalałam i oto rezultaty czyli nowe woski od Yankee Candle. Przez całą ciążę nie paliłam wosków i świec, nie mogła wytrzymać ostrych zapachów. Teraz przy okazji świąt postanowiłam spróbować wieść zapachy na nowo do naszego mieszkania.
Oto moje zakupy - wszystkie świąteczne. Oczywiście moja opina na temat poszczególnych zapachów znajdzie się na blogu.


1. Yankee Candle Sparkling Snow


2. Yankee Candle -  Star Snise and Orange
3. Yankee Candle - All is Bright


4. Yankee Candle - Ebony&Oak
5. Yankee Candle - Winter Glow


6. Yankee Candle - Season of Peace
7. Yankee Candle - Christmas Eve


8. Yankee Candle Cherries on Snow
9. Yankee Candle - Sparkling Cinnamon


10. Yankee Candle - Berry Trifle
11. Yankee Candle - Christmas Memories


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz