niedziela, 18 grudnia 2016

Photos from last week............ # 106

Zgodnie z ustalonym planem jak co niedzielę zapraszam na zdjęciowy przegląd tygodnia.

Zaczynamy od widoku na Lublin


Prawda, że fajny widok?


Poranki.....


Ach te poranki


Kiedy masz ochotę jeszcze spać ale trzeba wstać


Codzienne spacerujemy i niestety na tę chwilę jest to moja jedyna aktywność fizyczna. Ale planuję w tym tygodniu powrócić do biegania. Przynajmniej taki jest plan.


Ja, niewyspana i bez makijażu...
Oraz trochę zimowych obrazków.


Zima też jest piękna


Kolory są cudowne





Dostawa świątecznych kwiatów.... czyli prezent od mojej kuzynki


W mieszkaniu prezentują się cudownie


Jak nie budzi mnie płacz naszego Malucha to na 100% budzi mnie ten łobuziak



Ale to nasze kochane futerko


W centrach handlowych święta....i dzikie tłumy


Grupa biegowa mojego męża zorganizowała charytatywny trening połączony ze zbiórka rzeczy dla Domu Samotnej Matki w Lublinie. Super inicjatywa więc nie mogło zabraknąć naszego wkładu


Choinka ubrana.... Draco już jej pilnuje


Szczegół pokarzę Wam w oddzielnym poście





A na koniec Nasze Szczęście...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz