czwartek, 12 stycznia 2017

Beauty Bin # 29 : November and December 2015

W końcu z bardzo dużym opóźnieniem mam dla Was post z denkiem z listopada i grudnia. Wiem, że jest to duże opóźnienie ale bycie mamą 4 miesięcznego Malucha wyznacza czasami inne priorytety. Dziś jednak nadrabiam zaległości i post z dwumiesięcznym denkiem właśnie jest gotowy.



1. Nivea - pianka pod prysznic
Uwielbiam ten produkt od pierwszego użycia. Jest chyba 3 rodzaje tego produktu i chyba sprawdziłam każdy, nie mam preferencji co do poszczególnych rodzajów. Wszystkie są super. Łatwość użycia, na skórze zostaje fajny zapach, skóra jest miękka. Super produkt.

2. Nivea - balsam po prysznic
Kolejny produkt, który uwielbiam i jest miłością od pierwszego użycia. Przy moich obecnym trybie życia, szybki prysznic i ... czasami nie mam już czasu na nałożenie balsamu. Ten produkt przychodzi mi z pomocą i już nie muszę nakładać innego produktu. Super !!!!!!!!!!!!!!!

3. Żel pod prysznic The Body Shop
Uwielbiam te produkty są naprawdę super, z uwagi na fakt iż nie ma w Lublinie ich sklepu moje zapasy zawsze reglamentuję.
Kochany The Body Shop - nie obrażę się za mała próbkę Waszych produktów.
Niestety powoli się kończą. Zapach Mango jest jednym z moich ulubionych zapachów. Boskość w czystej postaci.

4. Johnson's baby - płyn do kąpieli
Kolejny mój ulubieniec, sama nie wiem ich butelek ich zużyłam. Uwielbiam ten zapach i to jak zostaje na mojej skórze.



5.  Johnson's oliwka do ciała
Tego produktu używałam podczas ciąży, pomagał mi w pielęgnacji mojej skóry. Teraz kiedy staram się dojść do siebie nadal go używam.

6. Lactacyd plus żel do higieny intymnej
Może nie są to idealne produkty ale sprawdzają się w codziennej pielęgnacji.

7. NAOBAY Moisturizing Peeling
Produkt z Glossy Box. Nie mogę się jednoznacznie określić czy dobrze używało mi się tego produktu. Używałam go podczas ciąży i nie za każdym użyciem ale zdarzało się że skóra była zaczerwieniona. Nie wiem czy to wina produktu czy skóry wrażliwej podczas ciąży


8. Clinique - próbka kremu pod oczy
No chyba będę musiała kupić sobie ten produkt. Użycie próbki zakończone sukcesem.

9. Biolique - krem pod oczy
Zużyłam kilka opakowań tego produktu i jest ok.

10. Bioderma - płyn micelarny
Mój ulubieniec, nie dość że dobrze radzi sobie z makijażem to jeszcze fajnie odświeża skórę po nocy. Super produkt !!!!!!!


11. Garnier - antyperpirant 
Bardzo lubię używać te produkty i w sumie używałam różne rodzaje. Jak dla mnie są super.

12. BALMI - Balsam do ust 
Produkt z Glossy Box. Bardzo fajnie mi się go używało. Zapach malinowy, cudownie nawilżał usta.

13. L'OCCITANE Krem do rąk Peonia
Produkt z Glossy Box. Jestem wielką miłośniczka kremów do rąk tej firmy  więc i ten mnie nie zawiódł. Super produkt.

14. YASUMI Konjac Sponge
Produkt z Glossy Box. Fajny produkt, jak wykorzystywałam go do mycia twarzy. Niestety gdy poszłam do szpitala zostawiłam ją w łazience i wysechł i nie mogłam już z nią nic zrobić.

15. Dermo pHarma+
Produkt z Glossy Box. Ostatnio żele antybakteryjne są bardzo często przeze mnie używane. Zwłaszcza gdy nie mogę umyć rąk a muszę się zająć maluchem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz