niedziela, 8 stycznia 2017

Photos from last week............ # 109

Kolejny tydzień za nami. Planów było wiele ale wszystkie pokrzyżował duży mróz, więc nie było zbyt wielu spacerów i nie udało mi się ani razu pobiegać.
Mam nadzieję, że nadchodzący tydzień będzie lepszy i efektywniejszy. A teraz zapraszam na zdjęciowy przegląd tygodnia.

Zaczynamy tradycyjnie od nieba nad Lublinem





Szaro, buro i ponuro


Ale było też pięknie i słonecznie




Trochę też spacerowaliśmy


Ale w sobotę to już była przesada.... a musiałam wyjść z domu....


Piękna zima....






Moje nowe hybrydki, piękny nudziak.


Ulubione miejsce do spania Draco - pod kołyską.


Trochę moich zdjęć z tego tygodnia


Niestety w tym tygodniu podjęłam decyzję o obcięciu włosów. Podobno po ciąży to normalne ale mi wypadały całymi garściami.

Zimno....


Tu widać jak bardzo wypadły mi włosy.... dla mnie to trudne bo zawsze miałam gęste włosy. No cóż ale to cena jaką trzeba zapłacić za naszego Malucha to trudno. Włosy odrosną.


 Sushi z moją przyjaciółką  czyli pyszne jedzenie i plotki


Dobrze, że Marcin czasami przywiezie mi  kawę....


 Kwiaty w domu....


Nasz Maluch skończył 4 miesiące, jak ten czas leci...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz