czwartek, 2 lutego 2017

Baby Haul #17

Dziś mam dla Was kolejny post z nowościami dla Naszego Malucha

1. Rossman - zabawka sensoryczna - cena 22 PLN a zabawa przednia


2. Szumiś - miś wart każdej złotówki wydanej na tę zabawkę. Maluch z nią usypia w ciągu 5 minut. Nie wiem jak żyliśmy do tej pory bez tego szumiącego miśka.


3. Zara - koszulka kupiona na wyprzedaży


4.  Zara -  skarpetki, bardzo irytują mnie dostępne skarpetki dla chłopców we wzorki. Dlatego jak widzę skarpetki bez nich od razu kupuję.

5. Zaraz  - czapka kupiona na wyprzedaży. Duży większy rozmiar niż powinien nosić Nasz Maluch ale z uwagi na fakt iż te dopasowane nie są przez niego lubiane - płacz. Kupiliśmy większą i jest OK


6. 7. Pepco - body, może jakość nie powala, ale cena była tak niska że nawet jak wytrzymają 5 prań to będę zadowolona.


8. Pepco - body
9. Pepco - śpioszki


10 i 11. Pepco - body


12. Pepco - półspioszki

13. Marines Original - koszulka . Uwielbiam ciuszki tej firmy, ich jakoś wykonania jest super a do tego wzory są wręcz zachwycające.


14.Surge - tej koszulki nie mogliśmy nie kupić. W końcu na niej widnieje najbardziej waleczny miś II Wojny no i to imię nosi Nasz Maluch.


15. Marines Original - skoro tata jest żołnierzem Maluch moro musi mieć.


16. Marines Original - bluza - mój wybór


17. Marines Original - skarpetki. Zapas zrobiony.


18. i 19. Marines Original - czapeczka i chustka


20. Marines Original - kolejny wybór taty


21. Marines Original - moro - kolejny wybór taty


22. Rossman - łyżeczki do karmienia


23. Marines Original - khaki.... tak tak - wybrał tata


24. Marines Original - koszulka -  mój wybór


25. Okaidi - czapka
26. Okaidi - bluzeczka


27. Rossman - pieluszka flanelowa. Właśnie w taka pieluszkę był zawinięty Nasz Maluch gdy go zobaczyliśmy po raz pierwszy. Nie mogłam się oprzeć i musiałam ją kupić.


29. Bebe - ekspres do mleka, podgrzewacz do słoiczków i sterylizator. Cena 370 PLN ale jestem nim zachwycona. Mleko przygotowuje się w 30 sekund....... Naprawdę polecam każdej Mamie ten sprzęt, bardzo pomaga gdy Maluch domaga się jedzenia w środku nocy. Przygotowanie mleka wraz z odmierzeniem odpowiedniej ilość mleka zajmuje 1 minutę.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz