czwartek, 16 lutego 2017

Cosmetics which I used recently part 44

Dziś mam dla Was post kosmetyczny czyli co nowego pojawiło się w mojej kosmetyczce/łazience.

1. Bioderma - płyn micelarny
Uważam, że jest to dla mojej skóry najlepszy produkt. Zarówno te jak i ten z różową nakrętką w moim przypadku sprawdza się znakomicie. Zmywa makijaż a rano odświeża skórę. Jedyny minus to wysoka cena.

2. Biały Jeleń - szampon do włosów
Ponieważ włosy nadal mi wypadają szukałam delikatnego produkt i dlatego po raz kolejny kupiłam ten produkt. Minus jest taki, że po jego użyciu dość ciężko mi rozczesać włosy ale poza tym jest OK.



3. Zestaw kosmetyków Ziaja.
Prezent gwiazdkowy w którego skład wchodzi mleczko do ciała, mydło pod prysznic i krem do rąk. Kiedyś używałam tych kosmetyków i całkiem fajnie mi się ich używało.



4.5. 6.7. Nivea Balsam pod prysznic i pianka pod prysznic
Kolejne opakowanie tych produktów świadczy tylko o tym jak bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. Uwielbiam oba i będę nadal ich używać. Super produkt



8. Woda toaletowa Armani DIAMONDS
9. Woda toaletowa Victoria Secret ANGEL
Obie wody to prezent, może nie do końca to moja bajka. Są stanowczo za słodkie ale myślę, że sprawdzą się wiosną i latem.



10. Maska BIOVAX
Już kiedyś używałam tych mask a teraz znowu po nie sięgnęłam aby ratować moje włosy.


11. Essence - puder matujący
Kolejne opakowanie tego produktu. Plus niska cena minus mała pojemność.


12. Żele antybakteryjne The Bath and The Body Shop
Używam bardzo dużą ilość żeli, ale przy małym dziecku to niezbędnik. 


13. Żele pod prysznic z The Body Shop
Tym razem będę używać produktu o zapachu: mango, grejpfrutu, brzoskwinia. Boskie zapachy, które uwielbiam.


14. Lactacyd - żel do higieny intymnej
Lubię i często używam tego produktu.

15. Biovax - szampon do włosów
Czyli ciąg dalszy ratowania moich wypadających włosów.


16. Dezodorant Chloe 
Coś co kocham... uwielbiam i tak zazwyczaj pachnę.

17. Krem do rąk
Otrzymany jako gratis przy zakupach z Feedo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz