niedziela, 19 lutego 2017

Photos from last week............ # 115

Kolejny tydzień minął szybko za szybko. I tylko zostało 2 tygodnie do momentu powrotu do pracy. Ostatni raz w pracy byłam 17 sierpnia będąc w 37 tygodniu ciąży.... czas z naszym Maluchem minął mi bardzo szybko.... może za szybko.
No przejdźmy do podsumowania tego tygodnia.

14 lutego czyli Walentynki.....


17 lutego czyli Międzynarodowy Dzień Kota



Pieczenie czyli fasolowe browni


Wyszło mi naprawdę pysznie a oraz kawa oczywiście wypita w samochodzie


Zima z okna domu moich rodziców



Zimowy Ogród Saski



Ja oczywiście spaceruję i co ważne wróciłam do regularnego biegania


Biegam ale czuję jak bardzo wiele mam do zrobienia w tym zakresie. Kiedyś (przed ciążą) biegałam po 10 km teraz 3 - 4 km.


Ale nie poddaję się i walczę...


Trochę moich zdjęć


 No i oczywiście ja z naszym maluchem


I najcudowniejszy - oczywiście dla mnie uśmiech na świecie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz