niedziela, 26 lutego 2017

Photos from last week............ # 116

Czy czujecie w powietrzu wiosnę? Bo ja tak i jest super. W końcu znikł śnieg i łatwiej jest spacerować z wózkiem i biegać. Wiosno przybywaj... czekam na ciebie.

Niebo w tym tygodniu było czasami dość pochmurne


Ale i tak piękne


Poranki....


Moje kochane futerko...


 Zawsze wiernie mi towarzyszy


Trochę moich zdjęć z tego tygodnia



Tęsknię za moimi długimi włosami, oczywiście wiem że kiedyś odrosną ale na tę chwilę są jeszcze w kiepskiej kondycji


W tym tygodniu udało mi się regularnie biegać z czego jestem bardzo dumna. Na razie moje dystanse i czas nie porywają ale powoli wracam do formy sprzed ciąży



 Nasz Maluch..... rośnie i codzienne jest na spacerze


Wiosna w domu.....





A jak się spisaliście w Tłusty Czwartek? Ja mam na koncie 0 pączków ..... Marcin chyba 4


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz