niedziela, 5 marca 2017

Photos from last week............ # 117

Czy czujecie wiosnę? Dziś było tak ciepło i miło.... To dobrze, że zimy już miałam dość. Ubieranie Malucha na spacer a potem czyszczenie kół wózka to był koszmar. 

Kolejną rzeczą jaka się zmieniła jest termin mojego powrotu do pracy. Miałam wrócić 8 marca a wracam 20 marca. Nie była to moja inicjatywa ale nie powiedziałam nie i w sumie poszłam na rękę mojemu przełożonemu.

Ostatnią kwestią jest niestety stan mojego zdrowia. Po zrobieniu kontrolnych wyników krwi okazało się, że moje wyniki są jak z kosmosu. Pomimo faktu iż ciążę zniosłam idealnie i Maluch jest zdrowy, mój organizm jest obecnie w kiepskiej kondycji. Nie mówię o wypadaniu włosów, bo to normalne po ciąży ale o kiepskiej morfologii. W czwartek idę do lekarza i zastanowimy się co dalej.
Nie mniej jednak codzienne chodzę z Maluszkiem na spacery i biegam. Staram się dobrze odżywiać i liczę że wszystko wróci do normy bo jest ktoś kto bardzo potrzebuje mnie zdrowej....

To tle z nowości i teraz możemy zacząć zdjęciowy przegląd tygodnia.....

Zaczynam tradycyjnie od nieba..... wiem..... ale jak tak kocham patrzeć na piękne niebo, którego kolory są boskie. 





Moje kochane futerko



Moje nowe mani: kolor indygo z efektem kameleona


Wiosna na trawnikach


Ogród mojej Mamy też budzi się do życia



W TK Maxx i Home &You  nawet już Wielkanoc



Niosę wiosnę do domu



Świeże kwiaty zawsze poprawiają mi nastrój. Kwiaty oraz świece... zawsze



Moje kochane Serduszko..... w  wtorek skończy 6 miesięcy
Zawsze śmieszy mnie jak podczas karmienia trzyma moją dłoń obiema łapkami.....


Pomimo kiepskiego samopoczucia staram się biegać regularnie




  Kilka moich zdjęć






I moje pychotki......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz