niedziela, 12 marca 2017

Photos from last week............ # 118

Ten tydzień minął mi wyjątkowo szybko. Miałam wrócić do pracy 8 marca ale w wyniku zmiany planów wracam dopiero 20 marca. Więc nadchodzący tydzień będzie moim ostatnim tygodniem przed powrotem do życia zawodowego. Pieczę nad Maluchem przejmuje Marcin ale wiem, że chłopaki dadzą sobie dobrze radę.....
Moje wyniki ustabilizowały się na stałym kiepskim poziomie ale nie jest tak źle staram się więcej odpoczywać (kiedy tylko mogę), bardziej uważać na to co jem i staram się powrócić do formy biegowej. Z drugiej strony na moje samopoczucie może wpływać wiele czynników (przesilenie wiosenne, zarwane noce .... ) więc nie daję się. Będzie dobrze.
Zaczynamy też planować - organizować Chrzest Maluszka więc pojawi się kilka postów w tym temacie.
A teraz zapraszam już na zdjęciowy przegląd tygodnia.....

Zaczynamy od rzut okiem z naszego okna...... niestety widok już za chwile nie będzie taki fajny..... zasłoni je nowy apartamentowiec



Bieganie.... jest ciężko ale biegam regularnie


... nawet  jeśli jest to 6.30 w niedzielny poranek


 Wiosenne kwiaty.....



I wiosna w domu


 Hiacynt to prezent od mojego Taty z okazji Dnia Kobiet


I prezent od Marcina



Gdy nie budzi mnie mój synek budzi mnie mój kot



Ostatnio ulubione miejsce Draco



Kilka moich zdjęć z minionego tygodnia





Nasz Maluszek


Testowanie restauracji na chrzciny


Oczywiście kawa jak zawsze ratuje mi życie....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz