niedziela, 19 marca 2017

Photos from last week............ # 119

Ten tydzień był moim ostatnim tygodniem przed powrotem do pracy. Bardzo szybko minął mi ten czas. ostatni raz w pracy byłam 17 sierpnia czyli będąc pod koniec 37 tygodnia ciąży. A dziś nasz Maluszek ma 6,5 miesiąca.....
Teraz będzie trudniej łączyć pracę zawodową i opiekę nad Maluszkiem.... wiem, że jakoś dam radę.... tylko jeszcze nie wiem jak.
Z Maluszkiem zostaje Marcin i będę trzymać za obu chłopaków kciuki.....

No ale zaczynamy zdjęciowe podsumowanie tygodnia oczywiście od pięknego nieba



Wiosenne trawniki



Wiosna też w domu.....




Zamówiliśmy tort na przyjęcie po chrzcie. Zdjęcie po lewej pokazuje jaki tort wybraliśmy dla naszego Maluszka


Zarezerwowaliśmy też restauracje na samo przyjęcie



Będę tęsknić za naszymi spacerami.... i za tą najcudowniejszą buźką


Moje nowe manicure - Semilsc kolor 082


Udało mi się też biegać regularnie


 Moje nowe odkrycie.... pyszna ciastka zakupione w Lidlu


No ale była też kawa... dużo kawy



 I już na koniec kilka moich zdjęć





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz