czwartek, 20 kwietnia 2017

Beauty Bin # 31 : February and March 2017

Dziś nadrabiam zaległości ( znowu..... ) tym razem w projekcie denko. Jakoś tak wyszło, że nie miałam czasu zająć się tą stertą pustych opakowań. Więc dziś nadrabiam tę dwumiesięczną zaległość.


1. Szampon do włosów Biały Jeleń
W sumie to mam problem z tym produktem, ponieważ z jednej strony produkt jest bardzo łagodny a drugie włosy są dość sztywne. Chyba jednak plusy przeważają ponieważ wracam do tego produktu co jakiś czas. Jego łagodność jest dla mnie bardzo ważna ponieważ w lutym moje włosy bardzo mocno wypadały i łagodność produktów miała dla mnie kluczowe znaczenie.

2. BIOVAX - szampon do włosów
Szampon intensywnie regenerujący. Był dla mnie zbawieniem gdy moje włosy wypadały po ciąży. Nie wiem czy ten produkt się sprawdził czy kombinacja z innymi produktami ale moje włosy przestały wypadać.


3. BIOVAX - maseczka do włosów
W luty i marcu zużyłam 6 saszetek tego produktu. Bardzo dobrze się sprawdził na moich włosach. Bardzo lubię ten produkt.


4. Johnson's płyn do mycia ciała
Miniaturki "zabrane" Naszemu Maluchowi - od zawsze lubię ten produkt. Jest łagodny i bardzo lubię to jaki pachnie po jego użyciu moja skóra

5.  Nivea - balsam pod prysznic
Już tyle razy pisałam o tym produkcie i o tym jak bardzo go lubię, że teraz napiszę tylko nadal uwielbiam ten produkt

6. Nivea - pianka pod prysznic
Kolejny mój wielki ulubieniec. Bardzo lubię i często kupuję.

7. Ziaja - mydło pod prysznic
Kiedyś już miałam okazję używać tego produktu. Fajnie mi się go używało a skóra była super nawilżona.


8. Garnier - płyn micelarny z olejkiem
Z jednej strony fajnie zmywał makijaż ale z drugiej irytowało mnie to, że skóra się tak lepiła po jego użyciu. Ale w sumie mogłabym sięgnąć po ten produkt ponownie.

9. BIODERMA - płyn micelarny
Bardzo lubię płyny micelarne z tej firmy, Cudownie zmywają makijaż, minusem jest trochę za wysoka cena. Ale i tak będę go kupować

 10.  Yves Rocher - płyn micelarny
 Produkt Glossy Box. Bez rewelacji ale produkt w miarę OK



11. Enilome - krem do rąk
Produkt z Glossy Box - gęsty i dość tłusty produkt. Dość wydajny z uwagi na gęstość. Zapach bardzo intensywny i to mi bardzo przeszkadzało.

12. EUBOS - krem do stóp
Produkt z Glossy Box. Bardzo fajnie działał na moje stopy. Były bardzo miękkie...... szkoda, że produkt był tak małej pojemności

 13. BIOLIQ - balsam do ciała
Dwie próbki produktu - ale w sumie fajny produkt i mogłabym kupić produkt w pełnej pojemności



14. Vianek - krem do twarzy
Produkt z Glossy Box - jedyne co mogę napisać, że pachniał tak jak pachniały kremy mojej mamy..... a sam produkt OK

15. Nivea - krem odżywczy
Krem jak krem Nivea - pachnie standardowo i działa OK

16. Avene - woda termalna
Produkt pomagał mi zimą, zwłaszcza gdy nocą wstawałam do Maluszka. Odświeżałam nim twarz. Super produkt

17. Purederm - maseczka do twarzy
Produkt z Glossy Box - moja skóra po jego użyciu była cudownie miękka i nawilżona. Kupię  ten produkt na 100%


18.  Catrice - cienie do oczu
Produkt z Glossy Box. Używałam go bardzo często w zeszłym roku, ale ponownie użyty po prawie 6 miesiącach uczulił mnie..... niestety

19. Mybelline - cienie w kremie
Kolor 40 - Permabent Taupe - jak używam tych cieni jako podkładu pod cienie sypkie. Bardzo lubię ten produkt.

20. YSL - tusz do rzęs
Moja wielka miłość, uwielbiam to co robi ten produkt z moimi rzęsami. BOSKOŚĆ

21. CLARENA - krem BB
Produkt z Glossy Box - używałam go w czasie kiedy byłam na urlopie macierzyńskim i nie musiałam wykonywać pełnego makijażu a nie chciałam być tak całkowicie blada. Ten stan pomiędzy dobrze wypełnił mi właśnie ten produkt. Lekko koloryzował skórę ale nie dawał efektu jaki daje podkład. Fajny produkt.

22. Clinique - podkład
To moja już któraś buteleczka tego produktu. Bardzo dobrze sprawdza się na mojej skórze. Bardzo lubię.

23. Essence - puder matujący
Super produkt z małą cenę. Kupuję go stale, minus mała pojemność. Zaleta cena i to jak fajnie działa na mojej twarzy.

24. The Body Shop - balsam do ust
Cudownie nawilżający produkt o super zapachu. Uwielbiam


25. 26. Płyny do higieny intymnej Lactacyd
Dobre produkty, u mnie się bardzo sprawdzają. Kupuję stale

27.  Garnier - antyperspirant
Kupowany przez mnie stale. Fajny produkt


28.  Aube - krem pod oczy
Produkt z Glossy Box. Niestety nie zauważyłam jakieś spektakularnej poprawy podczas używania tego produktu. Jakoś na mnie nie działał

29. Vichy - krem do twarzy
Bardzo fajny produkt i kupię go w pełnej pojemności. Bardzo fajnie działał na moja skórę.

30 . Vichy - Krem na noc
Super produkt... uwielbiam efekt jaki dawał na mojej skórze.Minus - trochę produkt lepił się na mojej twarzy ale w ostatecznym rozrachunku jest bardzo na plus.

31. Vichy - krem na dzień
Cudownie rozświetla skórę, idealnie sprawdza się pod makijaż. Super podukt.

32. 33. 34. 35.Próbki kremów BIOLIQ
- krem pod oczy
- krem nawilżająco - regenarujacy
- krem intensywnie odbudowujący na noc
- krem przeciwdziałający procesom starzenia
Każdy z tych produktów jest bardzo na plus. Osobiście polecam te produkty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz