czwartek, 6 kwietnia 2017

Cosmetics which I used recently part 45

Dziś trochę zakupowych, kosmetycznych nowości.

1. Eos - jagodowy balsam do ust
Cudownie, że teraz te balsamy są dostępne w Polsce w wielu miejscach. Super produkt uwielbiam ja i zawsze mam jakiś przy sobie.


2. BIOVAX - maseczki do włosów
Uwielbiam te maseczki i co jakiś czas robię sobie kurację przy ich pomocy. Super produkt.


3. Clinique - podkład
Kolejny produkt który zawsze u mnie gości. Mój kolor to 05 neutral. Lubię ten produkt i to bardzo. Wracam do niego stale.

4. YSL tusz do rzęs
Niestety nie było w drogerii dostępnego tuszu YSL mascara volume effet faux cils dlatego kupiłam
mascara volume effet faux cils shocking. Już kiedyś miałam próbkę tego tuszu i nie zachwycił mnie. Zobaczymy jak będzie teraz.

5. Chanel Rouge Coco Shine szminka nawilżająca
Uwielbiam pomadki Chanel - tym razem mój wybór podał na odcień 67 Deauville


6. Próbki perfum
- Marc Jacobs
- Calvin Klain
-  Marc Jacobs


7. Serum pod oczy Danielle Laroche
Ten produkt poleciła mi pani z zaprzyjaźnionej apteki.  Miałem już kiedyś krem z tej firmy więc zobaczymy jak sprawdzi się to serum


8. 9. Chusteczki do demakijażu od Sephora
Kupiłam ten produkt ponieważ czasami muszę szybko zmyć makijaż. Zobaczymy czy się sprawdzi.


10. Płyn micelarny od Tołpa
Tak mi jakoś "wpadł" do koszyka..... zobaczymy czy się sprawdzi

11. Palmolive - masło pod prysznicu
Nie mogę się oprzeć kosmetykom. które pachną kokosem.

12. Lactacyd - płyn do higieny intymnej
Używam, służy mi bardzo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz