wtorek, 4 kwietnia 2017

Review: Yankee Candle and Bolsius Aromatic

Dziś w końcu przyszedł czas na długo odkładany post z moim subiektywnym przeglądem palonych przeze mnie wosków i świec.

1. Yankee Candle - Ginger Bread
Cudowny zapach pienika, to niesamowite jak cudownie pachnie ta świeczka. Nie lubię jeść  pierniczków ale ten zapach był po prostu pyszny. Bardzo smaczny, typowo świąteczny, korzenny i słodki zapach. Zapach który ociepla wnętrze i daje mnóstwo pozytywnych doznań.



2. Yankee Candle - Cherry on Snow
Mocny, bardzo mocny  zapach czereśni. Jest to tak bardzo intensywny zapach że aż mi przeszkadzał i mdlił.  Paliłam ten wosk kilka razy i jest moc nie słabła. Stanowczo nie jest to zapach dla mnie.


3. Yankee Candle- Christmas Memories
Typowy świąteczny zapach. Zapach przypraw, jakie używa się podczas pieczenia świątecznych ciast. Cynamon, goździki...... tak cudownie pachną święta. Nie jest zbyt korzenny..... jest idealny do palenia podczas świąt.


4. Yankee Candle - Winter Glow
Bardzo ale to bardzo męczyłam się z tym woskiem. Zapach był za ciężki, przytłaczający a nie jest to słodki zapach. Muszę przyznać, że ma w sobie coś z męskiego zapachu oraz bursztynu. I muszę przyznać, że pachnie zimą....... ale nie jest to zapach dla mnie.


5. Yankee Candle - All is bright
Zapach jest bardzo chłodnym zapachem odrobinkę lekki. Może to przez wyczuwane cytrusy. Mi osobiście zapach kojarzył się z zapachem wina musującego. Generalnie OK ale nie zachwyca.


6.  Yankee Candle - Season of Peace
Niestety wosk zawiera w sobie zapach drzewa sandałowego, które jest dla mnie za mocnym zapachem. Plusem jest wyczuwalna nutka mięty, która odświeżała ten zapach. Ale pomimo tego nie jest to zapach dla mnie.


7. Yankee Candle - Sparkling Snow
Nie jest to zapach ale mnie. Mi trochę przypomina zapach odświeżacza do łazienki z powodu iglastej nuty zapachowej.


8. Yankee Candle - Christmas Eve
Wbrew nazwie nie jest to zapach typowo świąteczny. Ja wyczuwałam tu zapach bakali i cukru. Wosk jest dość intensywny i dość długo utrzymywał się w pomieszczeniu.


9. Yankee Candle - Berry Trifle
Bardzo fajny zapach lekko waniliowy połączony z wytrawnymi jagodami oraz malinami. Lekki i cudowny bardzo smaczny zapach. 


 10 . Yankee Candle - Sparkling Cinnamon
 Generalnie mój zapach, cudowny zapach korzenny z dominującą nutką cynamonu. No cóż tak powinien pachnieć dom na święta. cudowny zapach.


11. Bolsius Aromatic - Egzotyczne mango
Zapach może nie jest zbyt intensywny ale bardzo przyjemny. Pachnie mango, którego zapach uwielbiam. Lekki i świeży zapach. W sumie to jestem niem bardzo pozytywnie zaskoczona. Niestety aby zapach był intensywny trzeba wsiąść aż 4 woski.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz