wtorek, 16 maja 2017

25 faktów o mnie.....

Tak dziś z innej beczki.... ale co tam....

1. Jestem jedynaczką, czego cały czas żałuje. Ale na ten  nie miałam na to żadnego wpływu.....

2. Marcina pierwszy raz zobaczyłam w 1 klasie podstawówki i od tego momentu w taki czy inny sposób byliśmy blisko siebie jako koledzy, kumple, para, kumple itp......

3. Jestem bardzo, bardzo słabym kierowcą

4. Nie cierpię zapachu i smaku mleka, śmietany oraz jogurtu naturalnego

5. Nie lubię koloru: żółtego, pomarańczowego, fioletowego

6. Bardzo lubię słuchać piosenek: Frank Sinatry, Binga Crosbiego.... i bardzo lubię estetykę tamtych lat - również jeśli chodzi o styl ubierania się kobiet.

7. Byłam kiedyś blondynką -   DOBĘ... JEDNĄ

8. Jako dziecko tak bardzo lubiłam zapach  i smak octu, ze wykradałam do mamie i popijałam .... tak wiem jakie to niezdrowe było...

9. Większą część mojej pracy zawodowej pracuję w zespołach gdzie znaczą  przewagę stanowią faceci. Czasami byłam jedną kobietą w zespole. Fajnie było 8 marca gorzej w Dniu Chłopaka

10. Jak dziecko kochałam czytać książki o Muminkach. Po przeczytaniu fragmentu gdzie opisywana jest skóra Muminków i porównanie jej do białego aksamitu zaczęłam prosić Mamę o zabranie mnie do sklepu z materiałami bo chcę się przytulić do Muminka

11. Nie lubię gruszek

12. Marzę o podroży do Japonii

13.  Kobiety w mojej rodzinie od strony Mamy zawsze noszą drugie imię Anna i tak jestem Magdalena Anna, moja Mama: Janina Anna, Babcia: Stanisława Anna itd.....

14. Mając do wyboru śledzia i czekoladę - zawsze wybiorę śledzia

15.  Gdy byłam małą dziewczyną zgubiła się rodzicom, którzy mnie szukali a ja w tym czasie słodko spałam z psem w jego budzie

16.  Nie  umiem pływać

17. Gdybym miała więcej kasy to bym zwiedzała, zwiedzała..... świat jest taki piękny i ciekawy

18. Moje ulubione kolory to granat, biały i czerwony

19. Uwielbiam oglądać programy  z cyklu crime&investigation

20. Pierwszym kawałkiem w którym się rozkocham był kawałek  A-ha "Stay on these Roads"

21. Uwielbiam jeść wołowego tatara

22. Zawsze chciałam mieć czarne, długie i proste włosy

23. Bardzo lubię prasować

24. Gdy byłam dzieckiem marzyłam o tym, aby być architektem

25. Ubrania w mojej szafie wiszą w porządku kolorystycznym.....

To tyle o mnie z innego punku widzenia......






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz