wtorek, 2 maja 2017

Beauty Bin # 32 : April 2017

Dziś nadrabiam zaległości (tak cały czas nadrabiam zaległości....) i prezentuję Wam moje kwietniowe denko. Oto one:


1. Johnson's - żel do kąpieli
U naszego Malucha nie sprawdził się ten produkt, ale ja go lubię i stosuję od dawna. Lubię zapach jaki zostaje na mojej skórze.

2. Palmolive - kokosowy żel pod prysznic
Jak jakiś produkt pachnie kokosem to ja jestem bardzo zainteresowana takim produktem. Nie mogłam się więc oprzeć temu produktowi. Pachnie bosko.... może na minus zaliczę fakt iż jest dość gęsty i ciężko się dawkuje odpowiednią ilość produktu.

3. Ziaja - mydło do kąpieli dla dzieci
Kolejny produkt, który nie sprawdził się u Naszego Malucha więc zużyłam go ja. Delikatny produkt o subtelnym zapachu.


4. Garnier  - żel micelarny
Produkt z Glossy Box - niestety porażka. U mnie się nie sprawdził..... użyłam go kilka razy i wystarczy. Produkt należy nałożyć na twarz a następnie zmyć wodą. No ja nie widzę sensu w takim stosowaniu produktu. Płynu micelarnego używam właśnie po to aby nie myć twarzy wodą...... Sam produkt nie uczulił mnie i dość dobrze poradził sobie z makijażem. Niestety nie spodobał mi się sposób użycia dlatego nie będę go używać.


5.  Perky Peatl - krem do twarzy
 Produkt z Glossy box. Krem na dzień o fajnej konsystencji. Trochę przestraszał mi jego zapach, ale sprawdził się jako produkt pod makijaż.
 

 6.  Chusteczki do demakijażu Sephora
Oczywiście do zakupu zachęcił mnie kokosowy zapach. Z jednej strony produkt dobrze radził sobie z makijażem tak z drugiej strony niestety mnie uczulał. Skóra była podrażniona i zaczerwieniona.  Niestety......


 7. BIOVAX - maska do włosów
Tyle razy pisałam o tej maseczce..... że teraz napiszę tylko POLECAM.....

8.  SCHWARZKOPF PROFESSIONAL BC Oil Brazilnut Maska z Pulpy Orzechów Brazylijskich
Produkt z Glossy Box - super produkt, szkoda że jego pojemność była tak mała. Włosy po jej użyciu były cudownie miękkie.....


 9. CleanHands - żel antynbakteryjny
Produkt z Gloss Box. Dość dużo używam tego typu produktów ten niestety ten produkt bardzo wysuszył mi dłonie....

10. The Bodu Shop - krem do rąk
Uwielbiam  ten zapach i konsystencję tego produktu.Super produkt....

11. Uriage - krem do rąk
Produkt z glossy Box - niestety próbka produktu była bardzo mała bo sam produkt był super.


 12. Marc Jacobs -  Divine Decadence
Próbka zapachu. Raczej nie jest to mój zapach niestety nie lubię zapachów gdzie można wyczuć nutkę wanilii.

13.Calvin Klein -  Eternity Intense
Próbka zapachu. Słodki ale świeży zapach. Myślę, że moglibyśmy się bardzo polubić

14. Collistar - tusz do rzęs
Produkt z glossy Box. Porażka, produkt mnie uczulił a oczy łzawiły.....

15. Garnier - antyperspirant
Mój ulubiony produkt i każdy wariant jest OK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz