niedziela, 7 maja 2017

Photos from last week............ # 126

Niedzielny wieczór, Nasz maluch słodko śpi.... więc mogę zająć się przygotowaniem posta z podsumowaniem minionego tygodnia.

Niebo nad Lublinem




Poniedziałek czyli 1 maja - zgodnie z wieloletnią tradycją uczciliśmy spacerem w Ogrodzie Botanicznym.







Nasz Maluch przespał prawie cały spacer....




Moja Mama kocha magnolie


 Roślina z imieniem Naszego Malucha



Po kwietniowej przerwie wróciłam do regularnego biegania




 Dziś miał miejsce 5 Maraton Lubelski.....



Marcin z uwagi na start w zeszłą niedzielę w Krakowskim Maratonie dziś biegł 10 km ale zajął 2 miejsce w kategorii Służb Mundurowych.


W tym tygodniu było za dużo pychotek..... oj za dużo.... od poniedziałku do dnia chrztu Wojtka 0 słodyczy.


Taki obiad tylko u Mamy



Ciasto by moja Mama






Kilka moich zdjęć




Nasz Maluch


I jeszcze Draco



Wystawa Kostiumów teatralnych w Centrum Kultury..... a tak przy okazji.... jak to jest, że  w tak pięknym i nowoczesnym miejscu nie ma miejsca, gdzie można przewinąć i nakarmić Malucha. Pani Sprzątająca powiedziała: " No nie ma. Architekt nie przewidział". A ja się pytam czy pan Architekt nie ma dzieci? Albo nie zna kogoś kto ma dzieci? A może dla niego dzieci nie powinny być zabierane w takie miejsca.   Musiałam przewinąć Wojtka na betonowej i zimnej powierzchni...... jestem bardzo ale to bardzo wkurzona. oczywiście miałam kocyk ale musiałam rozebrać Malucha w holu... bo w łazience nie było możliwości wykonać tej czynności.
Centrum Spotkania  Kultury.... słabo.... i jak dzieci mają się uczyć kultury ja nie można zabrać ich do takich miejsc.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz